۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۵۵۱۱۳
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

مسؤولان ولایت پذیر باشند، بی‌عدالتی ریشه‌کن می‌شود

رییس مؤسسه روایت گری سیره شهدا، ایمان به ولایت را ویژگی بارز مجاهدان راه حق در کربلا، دفاع مقدس و جبهه مقاومت دانست و بر حفظ این ویژگی در مسؤولان تأکید کرد.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجتالاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری پیش از ظهر امروز در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، بر ضرورت قدردانی از نعمت ولایت تأکید کرد و گفت: بر اساس مبانی قرآنی، هر امتی ه میزان ولایت پذیری اش بالاتر باشد، به همان میزان هم میان امت های دیگر برتر خواهد بود.

رییس مؤسسه روایت گری سیره شهدا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، امامِ جبهه مقاومت هستند، اظهار داشت: امام و اتحاد، عوامل اصلی موفقیت مسلمانان در جبهه‌های مقاومت بوده است.

وی با بیان اینکه عاشورا، دفاع مقدس و جبهه مقاومت دارای شباهت‌های بسیاری هستند، عنوان کرد: عامل اصلی پیروزی و نقطه مشترک میان عاشورا، دفاع مقدس و جبهه مقاومت «ولایت پذیری» است، اما امروزه متأسفانه برخی مسؤولان نسبت به این مقوله توجهی ندارند و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب غافل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ایمان به ولایت را ویژگی بارز مجاهدان راه حق در کربلا، دفاع مقس و جبهه مقاومت دانست و عنوان کرد: اگر این ویژگی در مسؤولان نیز وجود داشته باشد دیگر در جامعه شاهد هیچ‌گونه بی عدالتی نخواهیم بود.

رییس مؤسسه روایت گری سیره شهدا علت ترس دشمن از نیروهای جبهه مقاومت را اینگونه توصیف کرد: امروزه دشمن از اسلام نابی که نیروهای جبهه مقاومت به آن ایمان دارند، واهمه دارد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هر راهی وارد شد تا بلکه بتواند این انقلاب را سرنگون کند، اما موفق نشد، چراکه مردم شریف ایران از نعمت ولایت برخوردار بودند؛ امروزه نیز باید باور کنیم که تا زمانی که از این نعمت ویژه الهی برخوردار هستیم و نسبت به آن ناسپاسی نمی کنیم، دشمن نمی تواند به نظام جمهوی اسلامی هیچ گونه ضربه ای وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه ولی فقیه مانند چراغ پرنوری است که مسیر حق را روشن می کند، بیان کرد: امروزه دشمن به دنبال آن است که بتواند مبارزان جبهه مقاومت را از پیروزی ناامید کند، اما تا زمانی که این مجاهدان به نعمت ولایت پایبند باشند، بی تردید دشمن در همه نقشه هایش ناکام خواهد ماند./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات