۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۶۰۱۵۶
پیش از ظهر امروز؛

وزیر ارشاد با آیت الله مرتضوی شاهرودی دیدار و گفت و گو کرد

دکتر صالحی با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی از علمای بزرگ خراسان با وی دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار وزیر ارشاد با آیت الله مرتضوی دیدار وزیر ارشاد با آیت الله مرتضوی دیدار وزیر ارشاد با آیت الله مرتضوی دیدار وزیر ارشاد با آیت الله مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دکتر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سرابی، مدیرکل ارشاد استان، حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی  و حجت الاسلام والمسلمین نبوی از وعاظ خراسان در بیت آیت الله سیدحسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان حضور یافت و با وی گفت و گو کرد.

در این دیدار آیت الله مرتضوی شاهرودی با آرزوی توفیق دکتر صالحی برای خدمت به تشیع، خواستار نصب و استفاده از مدیران با تعصب و در خدمت مکتب اهل بیت(ع) شد.

وی خطاب به وزیر بیان داشت: کارهای خوبی برای قرآن و اهل بیت(ع) و مردم می توانید در این سمت انجام دهید بنابراین همه کارها و تلاش و کوشش باید به سمت و سوی اعتلای مکتب تشیع و خدمت به اهل بیت(ع)باشد.

آیت الله مرتضوی شاهرودی در بخش دیگر از سخنان خود توفیقات دکتر صالحی را به خاطر خدمت به والدشان آیت الله صالحی دانست و متذکر شد که در هر کسوت و منصبی باید همان روحیات وعقائد طلبگی را حفظ کرد./933//۲۰۲/خ

ارسال نظرات