۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۶۰۴۱۳
از سوی حجت الاسلام جوانبخت تشریح شد؛

اولویت های کاری اوقاف آذربایجان غربی در سال جاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در جلسه شورای معاونان این اداره کل به تشریح اولویت های کاری سال ۹۷ پرداخت.
حجت الاسلام جوانبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت ظهر امروز در نخستین جلسه شورای معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۹۵ درصد از پیش‌بینی‌ برنامه های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه در استان محقق شد، اظهار کرد: این اداره کل در تلاش است که امسال نیز برنامه‌های ابلاغی سازمان اوقاف را به طور کامل عملیاتی کند.

وی با بیان اولویت های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در سال ۹۷ تصریح کرد: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن، عمران و آبادانی موقوفات و همچنین عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه از اولویت های کاری اداره کل اوقاف در سالجاری است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: شناسایی و تثبیت موقوفات و اخذ سند مالکیت برای آنها، بهینه‌سازی و تکمیل منابع انسانی و نیز اجرای امینانه نیات موقوفاتدر اولویت کاری این اداره کل در سالجاری قرار دارد.

حجت الاسلام جوانبخت خاطرنشان کرد: امسال ۷۰ درصد توان نیروی انسانی و بودجه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در اجرای و تحقق شش اولویت اصلی بکارگیری خواهد شد.

در پایان، معاونان و رؤسای ادارات به ارائه گزارشی از عملکردها و بیان موانع و مشکلات موجود در مسیر تحقق اهداف و فعالیت ها در سال گذشته پرداخته و راهکارهایی نیزارائه شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات