۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۶۲۳۲۱
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

توسعه کانون های طلاب در جمعیت هلال احمر ضروری است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: در سال جدید اولویت در جهت توسعه کانون‌های طلاب در جمعیت هلال احمر است و با توجه به اینکه در زلزله کرمانشاه حضور پررنگ جامعه روحانیت به خوبی دیده شد این موضوع به عنوان یک ضرورت قابل پیگیری است.
معزی هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در نهمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت که ظهر امروز چهارم اردیبهشت برگزار شد، به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دراین چهل سال پرداخت.

وی درباره فعالیت های جمعیت هلال احمر گفت: در سال جدید اولویت در جهت توسعه کانون‌های طلاب در جمعیت هلال احمر است و با توجه به اینکه در زلزله کرمانشاه حضور پررنگ جامعه روحانیت به خوبی دیده شد این موضوع به عنوان یک ضرورت قابل پیگیری است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به این مطلب که در برنامه‌های تعریف شده برای روحانیان جمعیت هلال احمر بر افزایش مشارکت‌های مردمی و مسؤولیت‌پذیری‌ها در حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی  لحاظ شده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از مجموعه‌های انقلابی در حوزه‌های امداد و نجات، جوانان و داوطلبان فعال است.

وی با بیان اینکه در طول سال به‌ویژه ایام خاص سال در شهرها و جاده‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند و آخرین مورد آن در طرح نوروزی ۹۷ بود و در این جمعیت تمامی نگاه‌ها مردمی و مشارکتی بوده و هیچگونه نگاه حزبی و جناحی وجود ندارد، بیان داشت: در همین راستا نیاز است در جهت افزایش حضور مردمی در مشارکت‌های اجتماعی تلاش شود و این امر زمانی محقق می‌شود که اعتماد مردمی جلب شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ادامه گفت: مشهدالرضا می تواند منبع انرژی بخش در مأموریت های مردمی جمعیت هلال احمر باشد و از طرفی اجرای طرح قدم های عشق و طرح همسفران خورشید به عنوان یک ضرورت محسوب می شود که نیازمند حمایت و توجه ویژه است./934/پ203/ب1

ارسال نظرات