۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۶۶۲۴۱

برگزاری مراسم ترحیم حجت الاسلام حسنی در شهرستان های آذربایجان غربی

مسؤولان و مردم شهرستان های مختلف آذربایجان غربی با برگزاری مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه یاد آن مبارزه فقید را گرامی می دارند.
حجت الاسلام حسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه شامگاه 31 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع حجت الاسلام والمسلمین حسنی، روحانی نستوه و مبارز آذربایجان با حضور باشکوه مردم ارومیه و شهرستان های مختلف آذربایجان غربی، مسؤولان لشکری و کشوری و دیپلمات های کشورهای همجوار در ارومیه برگزار شد.

مردم آذربایجان غربی برای قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حسنی که بخش عمده ای از عمر ۹۰ ساله اش را صرف تامین امنیت و آرامش مردم استان کرده بود، در مراسم های شام غریبان و سومین روز درگذشت این عالم ربانی نیز به صورت گسترده در مصلا و مساجد ارومیه حضور یافتند.

نقده نخستین شهرستانی بود که به پاس مجاهدت های حجت الاسلام والمسلمین حسنی در مبارزه با ضد انقلاب ها و ختم غائله نقده، برای برگزاری مراسم ترحیم و یادبود فراخوان داد و مراسم یادبود سومین روز درگذشت آن مرحوم فقید در نقده برگزار شد.

در شش روز گذشته، مراسم های ترحیم این بزرگ مرد آذربایجان، در شهرستان های مختلف استان اعم از شیعه و سنی برگزار شده است.

امروز و همزمان با ششمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسنی، مراسم ترحیم این روحانی فقید با حضور مردم و مسؤولان در مسجد جامع مهاباد برگزار شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات