۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۶۶۳۸۷
حجت الاسلام ولی پور:

فعالیت کانون دارالثقلین در لرستان

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از فعالیت کانون دارالثقلین با محوریت نهادینه سازی فرهنگ قرآنی خبر داد و گفت: مبلغان طرح هجرت در این کانون ها فعالیت دارند.
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از فعالیت کانون های دارالثقلین خبر داد و بیان داشت: این کانون ها با محوریت قرآن فعالیت دارند.

وی برگزاری برنامه های روخوانی، روانخوانی، تفسیر، حفظ و احادیث اهل بیت(ع) را از جمله محور فعالیت کانون های دارالثقلین عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه ها با محوریت مبلغان اعزامی برگزار می شوند.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: هدف از اجرای برنامه های قرآنی را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر جوانان با آموزه های دینی عنوان کرد.

وی با اشاره به اعزام مبلغان طرح هجرت در طول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان عنوان داشت: مبلغان طرح هجرت در کانون های دارالثقلین حضوری فعال دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان ادامه داد: این ایام تبلیغی فرصتی مناسب برای نهادینه سازی ارزش های دینی و گسترش فرهنگ دینی بین قشر جوان است.

وی در ادامه از اعزام کوتاه مدت مبلغان در ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: طلاب و مبلغان علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند پس از نام نویسی در مناطق شهری و روستایی سراسر استان فعالیت کنند.

حجت الاسلام ولی پور فعالیت تبلیغی و اعزام مبلغان در مناطق حاشیه نشین را امری ضروری خواند و گفت: حضور مبلغان در این مناطق و روشنگری بین نسل جوان برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است.

وی بیان داشت: با تبلیغ به موقع و مؤثر باید جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود و با هدایت نسل جوان به سمت ارزش های دینی و نهادینه سازی فرهنگ دینی جامعه در راستای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه گام برداشت./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات