۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۶۶۵۳۸

نشست فلسطین؛ دفاع پیش دستانه در خبرگزاری رسا برگزار می شود

نخستین نشست از سلسه نشست های علمی تمدن اسلامی؛ راهبرد مقاومت با موضوع " فلسطین؛ دفاع پیش دستانه" با حضور کارشناسان حوزوی در خبرگزاری رسا برگزار می شود.
سلسه نشست های علمی تمدن اسلامی؛ راهبرد مقاومت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان امامین انقلاب اسلامی ایران بارها و بارها مسأله فلسطین و آرمان آزادی آن را موضوع اول جهان اسلام دانستند و با قاطعیت تأکید کردند که رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه باید از بین برود.

امام راحل رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر به پا خاستن مسلمانان جهان در مقابله با ظلم استکبار تأکید می کنند و می فرمایند: ای مسلمانان جهان و مستضعفان گیتی بپا خیزید و مقدرات خود را به دست گیرید تا کی نشسته اید تا کی باید قدس شما در زیر چکمه تفاله های آمریکا و اسراییل غاصب پایکوب شود تا کی سرزمین قدس فلسطین لبنان و مسلمانان مظلوم آن دیار در سلطه جنایتکاران بسر برند و شما تماشاچی باشید و بعضی حکام شما آتش بیار معرکه باشند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیز با تأکید بر مواضع حضرت امام می فرمایند «هر یک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است . هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانی است که امام راحل عظیم الشان فرمود: اسرائیل بایستی محو بشود»

ایشان همچنین در یکی از سخنرانی های سال های اخیر خود تأکید کردند که رژیم غاصب صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و اوضاع امروز جهان اسلام و فلسطین را نتیجه دوری از اسلامی دانستند.

با توجه به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم غاصب و سفارت آمریکا به بیت المقدس، خبرگزاری رسا در سلسه نشست هایی به بررسی راهبرد مقاومت در مواجهه با صهیونیست ها و استکبار جهانی برای احقاق حقوق مسلمین می پردازد.

بر همین اساس، نخستین نشست از سلسه نشست های علمی تمدن اسلامی؛ راهبرد مقاومت با موضوع " فلسطین؛ دفاع پیش دستانه" با حضور کارشناسان حوزوی فردا در خبرگزاری رسا برگزار می شود.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن محمدی مسؤول مؤسسه تاریخ تطبیقی حوزه و علیرضا سلطانشاهی دبیر کمیته حمایت از انقلاب فلسطین حضور پیدا می کنند و دبیری این نشست را حجت الاسلام مؤمنی بر عهده دارد.

نشست فلسطین دفاع پیش دستانه فردا چهارشنبه ساعت 17:30 در سالن کنفرانس خبرگزاری رسا واقع در خیابان شهید صدوقی، کوچه 39 پلاک 11 برگزار می شود./1323/

ارسال نظرات