۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۶۶۸۳۹
حجت الاسلام ولی پور خبر داد؛

حضور مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از اعزام مبلغان طرح هجرت و امین به پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت: اعزام مبلغان با هدف غنی سازی اوقات فراغت نسل نو در سایه اجرای برنامه های دینی و فرهنگی صورت می گیرد.
اوقات فراغت

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ایام تابستان و تعطیلی مدارس آموزش وپرورش بر ضرورت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تأکید کرد و بیان داشت: دستگاه های فرهنگی و اجرایی در این راستا باید برنامه ریزی جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه امروز نسل جوان و نوجوان مورد هدف هجمه های دشمن هستند، افزود: غنی سازی اوقات فراغت فرصتی برای هدایت صحیح دانش آموزان به سمت آموزه های دینی و مصون سازی در برابر هجمه های فرهنگی است.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه با تأکید بر ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها اظهار داشت: برنامه ریزی برای پربار ساختن اوقات فراغت نسل نو راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی در ادامه به اعزام مبلغان به پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت: حضور مبلغان لازمه بصیرت بخشی و برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان داشت: مبلغان طرح هجرت و امین به پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان اعزام می شوند و تا پایان تابستان در این پایگاه ها فعالیت دینی و فرهنگی دارند.

وی با اشاره به حضور مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت مساجد، مدارس شهری و روستایی خاطرنشان کرد: در این پایگاه ها برنامه های دینی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با حضور مبلغان بین نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی پور اوقات فراغت را فرصتی مناسب در راستای تقویت بنیه دینی و اعتقادی جوانان عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه های دینی و فرهنگی موجب مصون سازی نسل نو و ارتقای اخلاق در جامعه شده و سلامت روحی و روانی جامعه را تضمین می کند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات