۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۶۹۱۸۵

مدیر جدید کانون بسیج رسانه ارومیه معرفی شد

با حضور رییس سازمان بسیج رسانه و جمعی از اعضای هیات اندیشه ورز کانون بسیج رسانه ارومیه، مدیر جدید کانون انتخاب و معرفی شد.
رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، یوسف حق دوست، رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر جدید کانون بسیج رسانه ارومیه بر جریان سازی رسانه ای تأکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره ها بستری مناسب برای تحقق این اتفاق مهم و اثرگذار است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کشور، اذعان داشت: استان آذربایجان غربی با وجود ظرفیت رسانه ای تا کنون سه دوره را از دست داده و امسال قرار است نخستین دوره استانی جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار کند.

حق دوست از تشکیل ستاد هماهنگی جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس رایزنی های اعضای ستاد، نهادها و دستگاه های اجرایی استان در اجرای این جشنواره همکاری مطلوبی خواهند داشت تا جشنواره به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی با بیان اینکه موضوعات جشنواره فردا در جلسه ستاد نهایی شده و فراخوان به زودی منتشر می شود، افزود: در نظر داریم به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار مرحله نخست جشنواره را با موضوع «مباحث صنفی خبرنگاران» اجرا کرده و از دارندگان آثار برتر همزمان با روز خبرنگار تجلیل بعمل آید.

حق دوست تصریح کرد: اختتامیه جشنواره، اواخر پاییز با حضور سخنران کشوری و حضور مسؤولان استانی در ارومیه برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در ادامه به اهمیت فعال شدن کانون بسیج رسانه ارومیه اشاره و تأکید کرد: کانون محل کارکرد، تعامل و اقدامات اجرایی است که امیدواریم با انتقال تجربیات مدیر سابق، مدیر جدید با توان هرچه تمام در راستای انجام وظایف محوله گام بردارد.

وی در پایان از زحمات حسین علیزاده، مدیر سابق کانون بسیج رسانه ارومیه قدردانی و سجاد کردلر را به عنوان مدیر جدید کانون معرفی کرد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات