۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۷۱۴۴۶
حجت الاسلام جعفرپور:

ساخت خانه عالم مهمترین عامل برای رشد فرهنگی در مناطق روستایی است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد به ضرورت ساخت خانه های عالم در مناطق روستایی و حضور مبلغان در این مناطق تأکید کرد و گفت: ساخت خانه عالم مهم ترین عامل برای رشد فرهنگی در مناطق روستایی است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، بعدازظهر امروز در جمع کارکنان این نهاد و جمعی از خبرنگاران با اشاره به ساخت خانه عالم در مناطق روستایی گفت: ساخت این خانه ها برای اعزام و حضور مبلغان در مناطق روستایی ضروری است.

وی با بیان اینکه ساخت خانه عالم بهترین طرح برای رشد فرهنگی در مناطق روستایی است، افزود: خانه عالم یکی از ابزارهای پیش نیاز و مؤثر برای کارهای تبلیغی، مذهبی و فرهنگی است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه مناطق روستایی و محروم بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند، بر ضرورت ارتقای فعالیت های فرهنگی در این مناطق تأکید و خاطرنشان کرد: ساخت خانه های عالم در روستاها و مناطق محروم موجب رشد فرهنگی مناطق روستایی می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: از بهترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترویج و تعمیق بخشیدن به معارف اسلامی ارتقا بینش دینی در جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام جعفرپور بیان داشت: خانه های عالم یکی از مراکز نشر احکام اسلامی و دینی است و با احداث این خانه های عالم در روستاها، مردم از حضور روحانیان و مبلغان بهره مند می شوند و می توانند بسیاری از مسائل، مشکلات و شبهات خود را از طریق مبلغان در روستا رفع کنند.

وی بر ضرورت حضور مبلغان در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: حضور مبلغان در جامعه عاملی مهم در راستای خنثی سازی توطئه های فرهنگی در جامعه و جلوگیری از نفوذ این دسیسه ها است که در سایه بصیرت بخشی و معرفت افزایی محقق می شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: مبلغان به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند و هم اکنون 100 مبلغ بومی در حال فعالیت در عرصه تبلیغ است، حضور این مبلغان عاملی مهم برای روشنگری در جامعه به ویژه بین نسل جوان و ارتقای فرهنگ دینی در مناطق مختلف روستایی و شهری است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات