۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۷۱۹۷۴
حجت الاسلام حاتم نیا:

مشکلات امروز کشور به خاطر بی توجهی به رهنمودهای رهبری است

امام جمعه بهار گفت: اگر کسانی که مدعی ولایتمداری هستند بیانات رهبری را درک می کردند و طبق رهنمودهای ایشان عمل می کردند به طور قطع می توان گفت مشکلات امروز را نداشتیم.
حاتم نیا

حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا امام جمعه شهر بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به وعده خداوند که اگر آیتی از آیت های الهی از بین مردم برود شخصی بهتر از او و یا در حد او به مردم عطا خواهیم کرد گفت: خدا را سپاسگزاریم که شخصی همانند مقام معظم رهبری را جایگزین امام خمینی به عنوان رهبر امت اسلام قرار داد.

وی افزود: یکی از مصادیق مطلب بالا رهبری مقام معظم رهبری است چرا که ایشان جایگزین امام خمینی شدند که عظمتش عالم گیر بود و جهان را با اسلام آشنا کردند و باید رهبری حضرت آقا را عنایت خداوند به امت اسلام دانست.

حجت الاسلام حاتم نیا به نحوه مدیریت مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف پرداخت و گفت: ایشان در تمام زمینه ها دارای صلاحیت کامل برای رهبری هستند.

وی تنهایی را بزرگترین مشکل رهبر عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد حضرت آقا را درک نمی کنند و در بعضی از مسائل ایشان را تنها می گذارند.

امام جمعه بهار تصریح کرد: اگر کسانی که مدعی ولایتمداری هستند بیانات رهبری را درک می کردند و طبق رهنمودهای ایشان عمل می کردند به طور قطع می توان گفت مشکلات امروز را نداشتیم.

وی یکی از مشکلات اساسی امروز را مسائل اقتصای عنوان کرد و گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی که حتی ایشان جزئی ترین مسائل را نیز توضیح دادند اما بازهم بعد از گذشت چند سال می بینیم که هنوز به بیانات آقا توجه نمی کنند.

حجت الاسلام حاتم نیا تاکید کرد: اگر راه حل هایی که مقام معظم رهبری در صحبت های خودشان در این چند سال در زمینه مسائل اقتصادی بیان فرموده بودند اجرایی می شد با مشکلات امروز به وجود نمی آمد./979/ت303/ب1

ارسال نظرات