۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۷۲۶۴۶
حجت الاسلام شاهیوندی مطرح کرد؛

وجود ۳۵ خانه عالم در شهرستان دلفان

رییس تبلیغات اسلامی دلفان از وجود ۳۵ خانه عالم در این شهرستان خبر داد و گفت: خانه‌های عالم از عمده مراکز تقویت فرهنگی و معنوی به شمار می‌روند و ساخت خانه های عالم برای بهره مندی از ظرفیت بیشتر مبلغان به صورت مستمر در مناطق روستایی ضروری است.
خانه عالم

حجت الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۳۵ خانه عالم در این شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت وجود خانه های عالم و اعزام مبلغان به مناطق روستایی برای فعالیت در عرصه تبلیغ افزود: وجود خانه های عالم موجب می شود مبلغان با مستقر شدن در مناطق روستایی در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی فعالیت مؤثرتری داشته باشند.

حجت الاسلام شاهیوندی در ادامه با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم برای ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان گفت: حضور مبلغان و روشنگری بین نسل جوان خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: خانه‌های عالم، نقش بسزایی در تقویت مسائل فرهنگی دارند واز مهم ترین و مؤثرترین اقدامات فرهنگی در سطح جامعه به شمار می‌رود.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان خانه‌های عالم را بستر ساز حضور مبلغان و روحانیون برای گسترش ارزش‌ و فرهنگ‌های اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از رواج این آسیب ها در جامعه مبلغان باید به صورت مستمر در مناطق حضور داشته باشند.

حجت الاسلام شاهیوندی اظهار داشت: خانه‌های عالم از عمده مراکز تقویت فرهنگی و معنوی به شمار می‌روند که می‌تواند در مسیر رشد و بالندگی فکری جوانان مؤثر واقع شوند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات