۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۷۲۶۶۰
امام جمعه همدان:

مشورت در کارها از ضرر جلوگیری می کند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در تصمیم گیری های مهم هیچ گاه از مشورت غفلت نکنید ما مدیران بزرگی داشتیم که با غفلت از مشورت ضرر بزرگی را متحمل شدند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار مدیر کل ارشاد همدان ضمن توجه ویژه به مفاخر استان خاطر نشان کرد: شما باید با یک مطالعه جامع از این عزیزان تقدیر کنید زیرا این افراد هیچ گاه نباید فراموش شوند و در همه عرصه ها باید از آنها حمایت شود.

وی انجام وظیفه را محدود به بخشنامه ندانست و گفت: بعضی از کارگزارن ما فقط بخشنامه ای عمل می کنند که این اشتباه است ما باید کاری کنیم که خداوند در روز قیامت خوشنود باشد نه فقط بنده او.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه افراط و تفریط سم مهلکی است که اگر در جامعه فراگیر شود قابل کنترل نیست تصریح کرد: هر عملی که از حد خود عبور کند اثر خود را از دست خواهد داد و باید مدیران از افراط دوری کنند.

وی خطاب به مدیر کل ارشاد که به تازگی در این سمت انتصاب شده است گفت: در تصمیم گیری های مهم هیچ گاه از مشورت غفلت نکنید ما مدیران بزرگی داشتیم که با غفلت از مشورت ضرر بزرگی را متحمل شدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان انتخاب افراد مشاور را مهم دانست و تاکید کرد: اگر در مقام مشورت حق و حقیقت را به شما نگوییم به شما ظلم خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: در موضوعات مختلف حرف ها و نصیحت ها را بشنوید و آن را که از همه بهتر است را اجرایی کنید.

وی گفت: افراد خشک مقدس در شهر های مختلف مشکلاتی را ایجاد کرده اند باید همیشه در هر جایگاهی که هستید مراقب آن ها باشید که مشکلاتی را ایجاد نکنند.

امام جمعه همدان در پایان خاطر نشان کرد: اقای عبادی مدیر کل سابق ارشاد واقعا تلاش فراوانی برای فرهنگ استان کردند امیدواریم شما با استفاده از تجربیات ایشان برای پیشرفت فرهنگ استان گام موثری را بردارید./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات