۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۷۳۰۶۲
سرپرست کانون مساجد لرستان:

هنر ابزاری توانمند برای انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی در جامعه است

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان هنر را ابزاری توانمند برای انتقال مفاهیم و ارزش ها در جامعه عنوان کرد و گفت: در سایه همکاری حوزه هنری و کانون ها می توان گام های مؤثری در این زمینه برداشت.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، بعدازظهر امروز در دیدار با مسؤول حوزه هنری استان گفت: مشارکت حوزه هنری و کانون مساجد لازمه تقویت برنامه های فرهنگی هنری است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد فعالیت کانون های مساجد لرستان فعالیت های فرهنگی و هنری است، افزود: همکاری و مشارکت حوزه هنری و کانون مساجد امری مهم در تقویت شاخص های هنری در مساجد است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان  با بیان اینکه هنر ابزاری توانمند برای انتقال مفاهیم و ارزش ها است، خاطرنشان کرد: توجه به هنر از رویکرهای مهم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی در ادامه با بیان اینکه قالب هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم ارزشمند دینی و فرهنگی در جامعه است، اظهار داشت: با تقویت این همکاری می توان در انتقال ارزش ها در جامعه گام های مؤثری برداشت.

ابدالی پور با تأکید بر ضرورت تقویت هنر در کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: کانون مساجد از ظرفیتی عظیم در راستای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمنان دارد و در سایه هنر می توان در این زمینه برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد.

وی به نقش کانون مساجد در جذب جوانان و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره و عنوان کرد: در سایه تقویت شاخص های هنری در کانون ها بستر جذب حداکثری جوانان به مساجد فراهم می شود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات