۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۸۱۷۲۶
قاسمی مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت تبلیغی خواهران طلبه در پیاده روی اربعین

مسؤول امور بانوان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۰۰ طلبه خواهر در استان وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت و توانایی تبلیغی این مبلغان در پیاده روی اربعین استفاده شود.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ناهید قاسمی، مسؤول امور بانوان تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان گفت: یک هزار و 100 طلبه در حوزه های علمیه لرستان در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در ال گذشته از ظرفیت تبلیغی 33 طلبه خواهر در مراسم پیاده روی اربعین استفاده شد، افزود: امید است امسال این آمار افزایش یابد.

قاسمی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت و توانمندی خواهران طلبه در عرصه تبلیغ بهره مند شویم، گفت: در استان بیش از 600 طلبه خواهر و فارغ التحصیل وجود دارد که می طلبد از توانایی این خواهران در عرصه فرهنگی، دینی و تبلیغی بهره مند شد.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی پیش روی بانوان ادامه داد: فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ و روشنگری در جمع بانوان لازمه تحکیم بخشی به باور و اعتقادات جوانان است.

مسؤول امور بانوان تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در ایام اربعین باید از ظرفیت و پتانسیل حوزه علمیه خواهران استان در تبیین و ترویج ارزش های دینی بهره مند شد.

وی در پایان بیان داشت: حضور خواهران مبلغ در ترویج فرهنگ دینی و تحکیم بخشی به باور و اعتقادات بانوان بسیار تأثیرگذار است و در زمینه مصون سازی کانون خانواده در برابر آسیب های اجتماعی نقش آفرین است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات