۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۳۵۰۸
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی:

دوره تسلط آمریکا و متحدانش در منطقه به پایان رسیده است

نماینده ولی فقیه در گیلان به شکست سیاست های آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و گفت: دوره تسلط آمریکا و متحدانش در منطقه پایان‌یافته است.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان به فرا رسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و آن را نماد حضور و همبستگی امت اسلامی دانست.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود از اربعین حسینی به عنوان نماد جاودانگی امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: امروز اجتماع میلیونی اربعین حسینی به نماد عزت امت اسلامی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود بر ضرورت فراهم کردن تسهیلات لازم برای رفاه حال زائران حسینی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: دولت باید همه امکانات لازم را برای زائران اربعین حسینی فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که امروز دنیا در حال نظاره کردن این حرکت عظیم و میلیونی است، تصریح کرد: باید همه ظرفیت های لازم برای هر چه باشکوه تر شدن برگزاری این مراسم فراهم گردد.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به شکست سیاست های آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و گفت: دوره تسلط آمریکا و متحدانش در منطقه پایان‌یافته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از نقشه ها و توطئه های دشمنان خنثی شده است، خاطرنشان کرد: دوران کدخدایی آمریکایی ها به پایان رسیده و امروز ملت های آزادی خواه و مسلمان منطقه و جهان هوشیار و بیدار هستند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسؤولان در دوران مدیریت خود از همه توان و ظرفیت خود در جهت خدمت به مردم بهره گیرند، تصریح کرد: نباید مسؤولی در دوران مسؤولیتش به فکر خیانت و سوء استفاده از مسؤولیت خودش باشد.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شفافیت مسؤولان اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید با مردم شفاف و صادق باشند چون این مردم هستند که پشتوانه خوبی برای آنها خواهند بود./۹۵۰/پ۲۰۳/ق

 

ارسال نظرات