۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۶۱۷۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مات و مبهوت خواهند کرد

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مات و مبهوت خواهند کرد
امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در ۲۲ بهمن دنیا را مات و مبهوت خواهند کرد، گفت: دشمنان شکوه راهپیمایی 22 بهمن را نظاره گر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز با حضور در مرکز جامعه المصطفی العالمیه واحد تبریز ضمن بازدید از مدرس‌ها و حجره های طلبگی این مرکز علوم دینی، با طلاب غیر ایرانی مشغول به تحصیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه تبریز همچنین در مراسم گرامیداشت دهه فجر این مرکز با تأکید بر این‌که رهبری مرحعیت دینی و حوزه های علمیه در پیروزی نقلاب اسلامی ایران، غیرقابل انکار است، اظهار داشت: این اتقلاب الهام‌بخش نهضت‌های مردمی در دیگر کشورهای جهان به ویژه موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که نقش رهبری امام خمینی به عنوان عالی‌ترین مرجع جهان تشیع، در رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار مؤثر بوده است، افزود: امام راحل با این‌که ۱۵سال از کشور دور بودند، اما انقلاب ملت ایران علیه رژیم طاغوت را چنان هدایت کردند که گویی در داخل کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعتقادات دینی، حضور مردم و رهبری امام را عوامل اصلی پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: امروز نیز همان عوامل، عامل ثبات و حفظ انقلاب و نظام اسلامی است، شما طلاب خارجی به عنوان سفیران مکتب تشیع هر یک بایستی مروج ارزش های الهی باشید.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم با حضور آگاهانه و پرشوردر راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مات و مبهوت خواهند کرد، تصریح کرد: دشمنانی که می گفتند؛ نمی گذاریم جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود، امسال شکوه راهپیمایی 22 بهمن را نظاره گر خواهند بود.

همچنین در پایان این دیدار صمیمی، امام جمعه تبریز پای صحبت‌های دوستانه هر یک از طلاب خارجی نشست./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات