۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۹۷۶۷۹
با تجلیل از نفرات برتر صورت گرفت؛

برگزاری مراسم دومین اختتامیه استانی جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری

برگزاری مراسم دومین اختتامیه استانی جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری
مراسم دومین اختتامیه استانی جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری، با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در تالار لاله شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم دومین اختتامیه استانی جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در تالار لاله شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که بیش از ۵۰۰ طلبه خواهر و برادر حضور داشتند، از ۳۱ اثر برتر تجلیل به عمل آمد که از این تعداد ۲۰ اثر مربوط به آثار خواهران و ۱۱ اثر مربوط به آثار برادران بود.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان و رییس این جشنواره به تشریح فرآیند برگزاری روند جشنواره علامه حلی در استان و اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداخت.

در ادامه نیز حجت الاسلام رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان به تشریح جایگاه پژوهش در مدارس علمیه خواهران و ضرورت توجه به اهداف اصلی چنین همایش‌هایی پرداخت.

ارائه گزارش آماری جشنواره هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی و مقایسه این دوره از جشنواره با دوره‌های قبل در ادامه مراسم از سوی حجت الاسلام نادری، دبیر جشنواره امسال صورت گرفت.

گفتنی است سخنران ویژه این مراسم نیز حجت الاسلام مازنی، دبیر کشوری جشنواره علامه حلی بود که به خوبی در یک مقایسه آماری، رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی از دور نخست تاکنون را چشمگیر دانست.

در پایان نیز برترین‌های این جشنواره و همچنین برترین معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران و برادران استان و برگزیدگان اولین جشنواره علمی آیت الله دهکردی (ره) مورد تجلیل قرار گرفتند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات