۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۹۹۳۳۴
آیت الله صدیقی:

مدیران کشور به داد مردم برسند

مدیران کشور به داد مردم برسند
آیت الله صدیقی با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور، گفت: مدیران ما باید توبه کنند، نظارت داشته و به داد مردم برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، پیش از ظهر امروز در حاشیه نخستین همایش واقفین و خیرین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وقف از خیرات جاریه است، عنوان داشت: وقف خارج از چارچوب‌های قانونی و تشریفاتی بوده و واقف با رضایتمندی کامل برای خداوند وقف می‌کند که قطعا برکت چنین وقفی برای همگان خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیانیه حکایت از آن دارد که نباید گذشته فراموش شود، ۴۰ سال اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی با یاری خدا صورت گرفت و چنین سخنی نه از روی شعار بلکه بر حسب تجربه بیان می‌شود.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه ۴۰ سال در برابر همه قدرت‌ها ایستادگی و به پیروزی دست پیدا کردیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی را جشن گرفت و پیشرفت‌های علمی و سیاسی حاصله و قدرت اول منطقه بودن به برکت اسلام و ولایت حاصل شده است.

وی اضافه کرد: با داشتن چنین تجربه‌ای در گام دوم انقلاب اسلامی باید با پرش بیشتر و تکیه بر جوانان گام برداریم همچنانکه فتوحات در جنگ تحمیلی به برکت فرماندهان جوانان و جوانان رزمنده حاصل شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروزه هم در جبهه اقتصادی باید جوانان وارد شوند، تأکید کرد: در خطبه‌های نماز جمعه به شرایط نابسامان اقتصادی کشور اشاره و بیان داشتیم که مدیران باید توبه کنند، نظارت داشته و به داد مردم برسند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات