۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۰۵۱۸۵
استاندار خوزستان:

سمت نمایندگی ولی فقیه فرصتی برای خدمت رسانی به محرومان است

سمت نمایندگی ولی فقیه فرصتی برای خدمت رسانی به محرومان است
استاندار خوزستان با اشاره تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین موسوی برای کمک به محرومان، گفت: سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فرصتی برای خدمت رسانی به محرومان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اینکه خدمات آیت الله موسوی جزایری در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: وی کارنامه و شناسنامه عملکرد انقلاب اسلامی در استان است، ظرفیت کم نظیر، توان و همراهی و نقش پدرگونه را در استان داشت و با جدیت بسیار پیگیر مسائل مختلف بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه آیت الله موسوی جزایری خط مشی اعتدال را در میان گروه‌های سیاسی داشت، افزود: آیت الله موسوی جزایری تلاش‌های شبانه روزی بسیاری در استان برای خدمت رسانی ایفا کرد و در عین حال با بسط فرهنگ علوی و تأسیس حوزه‌های بی شمار به مقابله با جنگ فرهنگی پرداخت.

این مقام مسؤول ماندگاری آیت الله موسوی جزایری در استان را مایه دلگرمی برشمرد و گفت: زهد، پارسایی، خدمتگزاری به محرومان و تلاش‌های بی ریا برای خدمت رسانی از ویژگی‌های نماینده جدید ولی فقیه استان است و امیدواریم برای حرکت در مسیر مطالبات رهبر انقلاب و سیاست‌های کلی نظام اسلامی سایر ارکان‌های حاکمیتی و اداری جهت پیشرفت استان گام برداریم.

شریعتی تأکید کرد که پذیرش نمایندگی ولی فقیه در استان از سوی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد فرصتی برای خدمت بیشتر به محرومان و مستضعفان است.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد برای رفع نواقص و کاستی‌های شهرستان خرمشهر و استان تصریح کرد: امیداوریم استان خوزستان با سیل مشکلاتی که دارد در آینده از پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده جدید ولی فقیه بهره‌مند شود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات