۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۳۳۰۰۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نام و یاد شهدا برای کشور همواره راهگشا است

نام و یاد شهدا برای کشور همواره راهگشا است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شهدا همیشه برای ما منجی بوده اند، گفت: نام و یاد شهدا همواره برای کشورمان راهگشا بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش تکریم از شهدای حامی و خیرین در ساری با اشاره به این که شهدا همیشه برای ما منجی بوده اند، گفت: نام و یاد شهدا همواره برای کشورمان راهگشا بوده است.
 
وی با بیان این که این کشور به برکت نام و یاد شهدا به چنین جایگاهی دست یافته است، افزود: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در همان مسیری که این قهرمانان حرکت کردند گام برداریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شهدا با خون پاک خون به این کشور عزت و عظمت خاصی بخشیدند، خاطرنشان کرد: در سایه سار شهدا است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان سربلند و عزتمند است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که هدف دشمن کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: تا زمانی که این فرهنگ اصیل دینی و انقلابی در کشورمان زنده است، دشمن هیچ گاه به اهداف خود در ایران اسلامی دست پیدا نخواهد کرد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که خون‌های پاک شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام دینی در چهل سال اخیر همواره با مشکلات و فتنه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است، اما در همه این رویداد‌های مهم سربلند بیرون آمده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت کوچکترین لطمه‌ای به این نظام و انقلاب وارد شود، بیان داشت: حضور با بصیرت و هوشیارانه ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب، همواره سد محکمی در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان انقلاب بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که شهدا زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند، خاطرنشان کرد: این قهرمانان واقعی انقلاب اسلامی، شاهد و ناظر بر عملکرد همه ما مسؤولان هستند پس باید به گونه‌ای عمل به وظیفه کنیم تا مورد رضایت شهدا قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که ما باید به شهداء اهداء ثواب داشته باشیم، بیان داشت: اینکه به نام شهیدی کفالت یتیمی بر عهده گرفته می‌شود از جمله برکات شهدا است که باید ارج نهیم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات