۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۳۴۰۲۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

انتقام خون سپهبد سلیمانی با خروج کامل شیطان بزرگ از منطقه محقق می شود

انتقام خون سپهبد سلیمانی با خروج کامل شیطان بزرگ از منطقه محقق می شود
امام جمعه ساری با تأکید بر این که حتی با کشتن ترامپ نیز نمی‌توان انتقام خون شهید سلیمانی را گرفت، گفت: انتقام کامل زمانی است که کل نیرو‌های آمریکا منطقه را ترک کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای پادگان شهید قاسیمان با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، این شهید عزیز را الگویی ارزشمند برای آحاد ملت ایران معرفی کرد و گفت: این سردار رشید اسلام اسطوره مقاومت، ایثار، شجاعت و مجاهدت بود.
 
وی با بیان این که سردار سپهبد سلیمانی با اقتدار در برابر فتنه داعش، النصره و صهیونیست‌ها جنگید، افزود: این سردار رشید اسلام در مبارزه با اشرار و شیاطین همواره ثابت قدم بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که امروز جوانان ما باید آماده مبارزه با جنود اشرار و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی در منطقه باشند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها اطمینان داشته باشند که راه حاج قاسم سلیمانی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، شهادت سردار سپهبد سلیمانی از سوی بدترین و شقی‌ترین افراد جهان را از جمله ویژگی‌های این سردار رشید اسلام دانست و تصریح کرد: شهادت این سردار رشید اسلام از سوی آمریکای جنایت کار موجب جریحه دار شدن قلوب بسیاری از ملت‌های جهان شده است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که شیطان بزرگ در چهل سال اخیر با توسل به ترور و همچنین حمایت از بعثی‌ها در هشت سال دفاع مقدس جنایت‌های بسیاری را مرتکب شده است، گفت: پس از شکست چهل ساله نظام سلطه در برابر ملت ایران این بار به چنین جنایت‌های هولناکی روی آورده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که امروز ما در مقابل وحشی گری‌های آمریکای جنایت کار ایستاده ایم، افزود: این جنایت آمریکایی‌ها نشان دهنده شکست سنگین آن‌ها در برابر جبهه مقاومت بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شیطان پس از شکست‌های متعدد در برابر عزت و عظمت ایران اسلامی خودشان به میدان آمدند، بیان داشت: آمریکای جنایت کار مطمئن باشد که ما انتقام سختی از آن‌ها و حامیانشان خواهیم گرفت.
 
امام جمعه ساری با تأکید بر این که حتی با کشتن ترامپ نیز نمی‌توان انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی را گرفت، خاطرنشان کرد: انتقام کامل زمانی است که کل نیرو‌های شیطان بزرگ منطقه را ترک کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به تصویب طرح اخراج نیرو‌های آمریکایی در پارلمان عراق، گفت: باید به زودی زمینه اخراج آمریکا از کل منطقه فراهم شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه برخی‌ها هنوز هم دنبال مذاکره با آمریکا هستند، افزود: چنین افرادی با این افکار و عقاید انسان‌های حقیری هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز باید درس مبارزه با شیاطین، اشرار و اخلاص، ایثار و شهادت طلبی را از سپهبد سلیمانی آموخت، بیان داشت: این سردار رشید اسلام همه معالات نظامی و جنگی را در منطقه تغییر داد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
آمریکا و کشورهای اروپایی از هیچ اقدام وحشیانه و بزدلانه برای دستیابی به اهداف شوم خود دریغ نمی ورزند بر این اساس این بار به ترور روی آورده اند، اما آنان همان طور که می دانند، دوران بزن و در روها به پایان رسیده است و این بار انتقام گیرنده ها فقط ایرانی ها نیستند بلکه همه ملت های نظیر بحرین، سوریه، لبنان، یمن، عراق و غیره هستند که آمریکایی ها به شیوه های مختلف به آن ها ظلم کرده اند.
0
0