۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۳۴۱۶۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز:

خون سردار سلیمانی سبب حفظ انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران شد

خون سردار سلیمانی سبب حفظ انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران شد
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز بابیان اینکه خون سردار سلیمانی ریشه استکبار را از بین می برد، گفت: خون این شهید سبب حفظ اتحادملی و انسجام نظام جمهوری اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، صبح امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان با اشاره به ایستادگی سردار سلیمانی در برابر استکبار گفت: نیروهای مسلح در مقاومت با هر قوم و نژادی مطیع سردار قاسم سلیمانی هستند.

وی با اشاره به ترس دشمن از جبهه مقاومت افزود: دشمن بداند راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و خون سردار سلیمانی ریشه استکبار را از بین می برد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با اقتدار در برابر زیاده خواهی دنیای استکبار قد علم کرد، ادامه داد: اقتدار، بصیرت و تیزبینی سردار سلیمانی نشأت گرفته از مکتب و ادبیات او در جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر است، عنوان داشت: ثمره خون این شهیدان سبب می شود درخت مقاومت تنومند شده و مردم قدرتمندتر راه آنان را ادامه دهند.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک شهید بین المللی است، افزود: خون این شهید سبب تداوم راه مقاومت و براندازی طومار دشمنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سبب شد تا باری دیگر اتحاد و  انسجام ملی و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود، اذعان داشت: خون سردار سلیمانی موجب قوام و دوام محور مقاومت خواهد شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات