۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۳۷۸۳۵
ابدالی پور خبر داد؛

۳۰ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره امام المتقین

۳۰ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره امام المتقین
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری امام المتقین (ع) خبر داد و گفت: ۳۰ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: جشنواره سراسری امام المتقین(ع)  به مدت شش سال است که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره سراسری امام المتقین(ع) 18 اسفند ماه و همزمان با ولادت با سعادت امام علی(ع) برگزار می شود، افزود: مهلت ارسال اثار به دبیرخانه جشنواره تا 30 بهمن ماه تمدید شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه جشنواره امام المتقین(ع) با موضوع سبک زندگی علوی برگزار می شود، ادامه داد: این جشنواره در قالب های شعر و قطعات ادبی، خوشنویسی و قصه گویی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: فراهم ساختن بستر مساجد برای معرفی سلوک اخلاقی و اجتماعی امیرالمؤمنین(ع) و معرفی کتاب نهج البلاغه به مردم برای مطالعه هر چه بیشتر آم از اهداف برگزاری جشنواره امام المتقین(ع) است.

ابدالی پور تعریف شاخص های اجتماعی برای شناخت سبک زندگی علوی را از دیگر اهداف برگزای این جشنواره سراسری عنوان کرد.

وی افزود: موضوعات و قالب های این طرح به گونه ای انتخاب شده است که بتوان بیشترین ارتباط را با زندگی مردم جهت تزریق محتوای جمع آوری شده داشته باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات