۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۹۵۸

استانداردها برای راه اندازی سطوح تخصصی آذربایجان شرقی فراهم شود

استانداردها برای راه اندازی سطوح تخصصی آذربایجان شرقی فراهم شود
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در ارتباط با راه‌اندازی سطوح تخصصی در استان آذربایجان شرقی گفت: در این زمینه باید در ابتدا استانداردهای مورد نیاز فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور صبح امروز در نشست آنلاین با مدیر و مسئولان حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در استان آذربایجان شرقی در راستای پذیرش انجام شده است اظهار داشت: استفاده از تجربیات دیگران و مشورت با یکدیگر موجب می‌شود تا در عرصه پذیرش قدم‌های مثبتی برداشته شود و بحث و تعامل با مدیران مدارس به این موضوع کمک شایانی می کند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به طرح پیشنهادی استادپروری اظهار داشت: استادپروری، طرح بسیار ارزنده‌ای است و امیدوارم هرچه زودتر تحقق یابد و معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور آماده همکاری است و امیدوارم در تابستان و پس از عادی شدن شرایط و از بین رفتن ویروس کرونا، این طرح را آغاز کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در ارتباط با راه‌اندازی سطوح تخصصی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این زمینه باید در ابتدا استاندارد های مورد نیاز فراهم شود و باید به این نکته توجه داشته باشیم که استاد برجسته تنها بخشی از آموزش موثر است.

وی با اشاره به آموزش‌های مجازی و غیر حضوری در ایام تطعیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: همدلی‌های صورت گرفته موجب شد تا فعالیت‌های آموزشی در حوزه‌های علمیه خواهران متوقف نشود و تمامی دروس به صورت غیر حضوری و در برخی از مناطق که اینترنت ضعیف و یا گوشی مناسب در اختیار طلبه ها نبود، با ارسال فایل های صوتی دروس مورد نیاز ادامه پیدا کند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان اظهار داشت: بعد از اتمام بیماری کرونا، شاید بتوانیم تحولات بسیار مثبتی در آموزش داشته باشیم و تلفیقی از آموزش حضوری و غیر حضوری به وجود آوریم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات