۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۵۷۰۱۴

شیوه ملاقات مردمی با نمایندگان مجلس تغییر کرد + جزئیات

شیوه ملاقات مردمی با نمایندگان مجلس تغییر کرد + جزئیات
عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از تصمیم جدید این هیأت برای تغییر در نحوه ملاقات مردمی با نمایندگان مجلس در شرایط بحران کرونا را تشریح کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تصمیم جدید هیأت رییسه پارلمان برای ملاقات مردمی با نمایندگان مجلس در شرایط بحران شیوع بیماری کرونا، گفت: طبق تصمیمی که در جلسه هیأت رییسه مجلس اتخاذ شده، نحوه ملاقات مردمی با نمایندگان مجلس تغییر کرده است.

وی افزود: طبق تصمیم هیأت رییسه مجلس، مقرر شده تا ملاقات مردمی با نمایندگان مجلس تا دو هفته آینده به صورت غیرحضوری باشد.

عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به جزئیاتی از ملاقات مردمی با نمایندگان مجلس به صورت غیرحضوری، اظهار داشت: قرار شده تا مردم به صورت تلفنی و یا با تعیین وقت قبلی با دفتر نمایندگان، با آنها مکاتبه کرده و پاسخ نامه‌ها و درخواست‌هایشان را نیز به همین روش دریافت کنند.

حجت‌الاسلام سلیمی همچنین از تصمیم دیگر هیأت رییسه مجلس برای نحوه تردد مراجعین و مسئولان اجرایی به مجلس و کمیسیون‌ها خبر داد و گفت: قرار شده تمامی مراجعین، نمایندگان مجلس و حتی مسئولان اجرایی نیز جهت تردد و هنگام ورود به داخل مجلس از ماسک استفاده کنند.

عضو هیأت رییسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نحوه تشکیل کمیسیون‌های مجلس در شرایط شیوع بیماری کرونا نیز تغییر کرده که پس از نهایی شدن اعلام می‌شود./841/د102/ق

حسین ثالث موید
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
سلام خسته نباشید و گوگل پلی نصب شو ودر جستجو گوگل پلی می نویسی تلگرام نصب شد و در تلگرام ودر جستجو می نویسی لینکدونی و لینک و لیندونی غیر اخلاقی وسو استفاده می کنند فلیتر و قطع کنید
0
0