۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۶۱۹۵۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

هدایت یکی از مواهبت الهی به انسان است

هدایت یکی از مواهبت الهی به انسان است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: هدایت یکی از موهبت های خداوند به انسان است، بنابراین باید قدردان وجود ولایت و امامت در جامعه اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان؛ اباعبدالحسین (ع) امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این مراسم اظهار داشت: اولین و مهمترین برکت قیام و مکتب عاشورا، این است که بعد از گذشت 14 قرن از این واقعه بزرگ هنوز بسیاری از آزادیخواهان جهان از نهضت امام حسین (ع) پیروی می کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید گفت امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشورا عظمتی به دشت نینوا دادند تا جایی که جایگاه این زمین در کره خاکی بسیار والاست.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود بیان کرد: باید قدر این سرزمین مقدس که خون فرزند رسول خدا (ص)؛ امام حسین و 72 تن از یارانش باوفایش بر آن ریخته شده را به خوبی بدانیم و پیرو راه و مسلک این عزیزان باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: مکتب عاشورا برای همه ما درسهای بسیاری دارد که یکی از این درسهای مهم و تاثیرگذار تلاش برای حفظ اسلام ناب محمدی در برابر توطئه های پلید دشمنان دین خداست.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: بنابراین امروز می بینیم امام راحل و مقام معظم رهبری که تربیت شدگان همین مکتب هستند هرچه گفته اند و می گویند همان است که اسلام عزیز به ما دستور داده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خداوند الطاف بسیاری به انسان ها داشته است که یکی از این موهبت ها، موهبت هدایت است، بنابراین باید قدردان وجود ولایت و امامت در جامعه اسلامی باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: در قرآن کریم می بینیم که از امامت به عنوان جایگاه والایی نام برده شده است، تا جایی که برای حضرت ابراهیم بعد از نبوت مقام امامت آماده است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات