۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۶۱۹۷۱

اعزام ۶۰ مبلغ به مناطق مختلف ملایر

اعزام ۶۰ مبلغ به مناطق مختلف ملایر
همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی ملایر گفت: براساس آمار‌های موجود در محرم امسال ۱۵۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف شهرستان ملایر اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام روح الله نجفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 320 هیات و تشکل مذهبی در شهرستان ملایر در اعیاد مذهبی فعالیت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ملایر گفت: از تعداد 320 هیات مذهبی موجود، 256 هیات، مراحل ثبت نام و دیگر امور اداری را در تبلیغات اسلامی ملایر انجام داده اند.

این مقام فرهنگی ادامه داد: امسال در جلساتی که قبل از ماه محرم برگزار شد، پروتکل های مربوطه در بحث بیماری کرونا به هیات ها و تشکل های مذهبی شهرستان ملایر یادآوری گردید و خوشبختانه این هیات ها تمامی این موارد را رعایت می کنند.

حجت الاسلام نجفی در ادامه سخنان خود گفت: از سوی دیگر براساس آمارهای موجود در این اداره در محرم امسال 150 مبلغ دینی به مناطق مختلف شهرستان ملایر اعزام شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ملایر اظهار داشت: همچنان آمارهای موجود نشان می دهد که 60 مداح در محرم امسال برنامه هایی دینی در این شهرستان را انجام می دهند.

حجت الاسلام نجفی گفت: یکی از تفاوت های مراسم های مذهبی در محرم امسال، بارگذاری سخنرانی و عزاداری های هیات های مذهبی در فضای مجازی است./1403/ت310/ب1

ارسال نظرات