۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۶۲۴۰۱
مدیر حوزه علمیه خواهران همدان:

مدیر مدرسه علمیه باید نگاهی انقلابی، مطالبه گر و جهادی داشته باشد

مدیر مدرسه علمیه باید نگاهی انقلابی، مطالبه گر و جهادی داشته باشد
همدان - مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: اگر به دنبال تربیت طلاب انقلابی، مطالبه گر و جهادی هستیم، بی شک باید نگاه مدیر مدرسه علمیه اینگونه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اجلاس فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان صبح امروز در مدرسه علمیه الزهرا (س) همدان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم حسینی، اظهار داشت: بی شک اگر می بینیم که مدرسه علمیه ای در مسیر رشد و ترقی قرار گرفته است، این را باید نتیجه نگاه و عملکرد جهادی مدیر آن مدرسه دانست.

ام کلثوم امیدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بنابراین اگر می خواهیم که سطح کمی و کیفی مدارس علمیه خواهران در سطح استان همدان را ارتقا دهیم، نیازمند کار و تلاش و نگاه به افق های روشن است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: شما مدیران حوزوی که تمام وقت و زمان خود را وقف مدیریت مدارس علمیه و نیز نشر معارف اسلامی کرده اید، به خوبی آگاه هستید که این مدیریتی که اکنون در دستان شماست، یک امانت الهی می باشد که خداوند به شما سپرده است.

امیدی با اشاره به اهمیت نگاه جهادی در کارها، عنوان کرد: اگر به دنبال تربیت طلاب انقلابی، مطالبه گر و جهادی هستیم، بی شک باید نگاه مدیر مدرسه علمیه اینگونه باشد لذا تاکید بر نگاه جهادی مدیران حوزوی از این جهت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به اینکه وقت شناسی و نظم یکی دیگر از ویژگی های یک مدیر موفق است، گفت: بعد از ویژگی هایی مانند روحیه انقلابی و جهادی، مدیر در مجموعه به ویژه مدیران حوزوی باید از وقت شناسی و نظم پیروی کنند، زیرا اگر خود مدیر به این اصول پایبند نباشد، بی شک شاهد یک نوع بی نظمی و وضعیت منفعل در بین معاونین و طلاب خواهیم بود.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه مشورت یکی از تاکیدات دین مبین اسلام برای بشر است، خاطرنشان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه در سطح کشور قرار داریم، بنابراین همه ملکف هستیم که در سال تحصیلی پیش رو ویژگی های یک مدیر انقلابی، مطالبه گر و جهادی را در مدارس علمیه رعایت و آن را پیاده کنیم./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات