۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۶۳۴۳۴
معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد مطرح کرد؛

تحصیل ۱۲۰ طلبه در مدرسه فاطمیه خرم آباد

تحصیل ۱۲۰ طلبه در مدرسه فاطمیه خرم آباد
باقری از تحصیل ۱۲۰ طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد خبر داد و گفت: امسال نیز ظرفیت پذیرش طلاب ۷۰ نفر برای تحصیل حضوری و پاره وقت اعلام شد.

صغری باقری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تحصیل 120 طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد، بیان داشت: طلاب در سطح دو مشغول تحصیل هستند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد افزود: امسال ظرفیت پذیرش طلاب 70 نفر اعلام شد و با توجه به شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا پذیرش طلاب ادامه دارد.

وی یادآور شد: 200 نفر از طلاب حوزه علمیه فاطمیه خرم آباد فارغ التحصیل شده و در عرصه تبلیغی و دینی مشغول انجام فعالیت های تبلیغی هستند،  حضور خواهران مبلغ در جامعه امری مهم برای تحکیم بنیان خانواده ها و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

باقری با اشاره به تحصیل مجازی و حضوری طلاب خاطرنشان کرد: هر طلبه با بهره مندی از فرصت فضای مجازی در یادگیری علوم دینی بهره مند شود و با تلاش و پشتکار گام های استواری به سمت پیشرفت و تعالی بردارند.

وی تصریح کرد: وقت شناس بودن، تلاش و پشتکار، داشتن هدف، انگیزه تحصیل از عوامل مؤثر در رشد و پیشرفت علمی است، طلاب باید در کنار فراگیری علوم دینی به تهذیب نفس و رشد اخلاقی توجه داشته باشند.   

معاون آموزش حوزه علمیه فاطمیه خرم آباد به بیان اهمیت اخلاق در حوزه و نقش آن در پیشرفت علمی و تبلیغی پرداخت و گفت: طلاب جدیدالورود باید به بایسته های اخلاقی توجه داشته باشند./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات