۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۶۵۲۱۵
به مدت یک هفته؛

مدارس علمیه استان همدان تعطیل شد

مدارس علمیه استان همدان تعطیل شد
همدان - مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: به علت شیوع کرونا مدارس علمیه استان همدان به مدت یک هفته تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با شیوع موج جدید کرونا در همدان و بنابر صلاحدید مدیران حوزوی، مدارس علمیه این استان به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان با تأیید این خبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اعلام کرد: با وجود وضعیت قرمز ویروس کرونا در سطح همدان تمام مدارس علمیه این استان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

حجت الاسلام عباس موسیوند با اشاره به اینکه این تصمیم براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا اتخاذ شده است، افزود: اولویت حوزه علمیه استان همدان حفظ سلامت طلاب و روحانیون و اساتید است.

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان در ادامه سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه در این مدت پروتکل های بهداشتی در سطح مدارس علمیه استان کردستان به صورت کامل رعایت شده است و نظارت بر رعایت این موازین به صورت منظم انجام می گیرد.

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به اینکه برگزاری یا عدم برگزاری کلاس‌ها بر اساس مصوبه ستاد کرونا است، تاکید کرد: برای اینکه طلاب در مباحث درسی و آموزشی دچار مشکل نشوند، زیرساخت های آموزش مجازی در مدارس علمیه این استان اندیشیده شده است./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات