۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۶۹۹۶۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

توهین به اعتقادات دینی مردم گناهی بزرگ است

توهین به اعتقادات دینی مردم گناهی بزرگ است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: توهین به اعتقادات دینی مردم به هر شکلی ناپسند و گناهی بزرگ است، لذا انتظار داریم با عاملان این امر برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما امروز در جلسه ای که با حضور روحانیون و جمعی از فعالان فرهنگی و انقلاب شهر کرمانشاه  برگزار شد خواهان برخورد قاطع با توهین کنندگان به افکار عمومی جامعه اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این جلسه گفت: کلیپی که توسط عده ای از افراد بی فکر و بی دین در روزهای گذشته به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر گردید باعث آزرده شدن خاطر مردم انقلابی و مومن کرمانشاه گردید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با سازندگان این کلیپ موهن بیان داشت: توهین به اعتقادات دینی مردم به هر شکلی ناپسند و گناهی بزرگ است، لذا انتظار داریم با عاملان این امر برخورد قانونی شود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خط قرمز همه ما مکان های مقدس است لذا از دادستانی کرمانشاه درخواست داریم که هرچه سریعتر با عوامل و بانیان این توهین به شدت برخورد نمایند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: اگر با این افراد مغرض و دین ستیز برخورد نشود در آینده باید منتظر توهین و اهانت های بیشتری از سوی چنین افرادی به مقدسات مردم و اسلام باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تکایای شهر کرمانشاه از دیرباز محل برگزاری مراسم ها و برنامه های مذهبی بوده اند و اکنون تاسف بار است که عده ای از نام و جایگاه این امکان در عملی کردن نیات پلید و غیرفرهنگی و ضدینی خود استفاده می کنند.

آیت الله علما در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این انقلاب همواره زنده و در مسیر اعتلاست، گفت: باید معیار ما در زندگی و منش شئونات دینی و حرکت در مسیر ولایت فقیه و رهبری باشد و هرگز از این مسیر درست خارج نشویم.

براساس این گزارش، چند روز پیش ساخت یک کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک کرمانشاه باعث موج شدیدی از اعتراضات مردمی در سطح استان کرمانشاه نسبت به این توهین به مقدسات دینی و اسلامی گردید./1400/

ارسال نظرات