۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۷۲۹۴۸
با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی؛

طرح شمیم خدمت در امامزاده عباس ساری آغاز شد

طرح شمیم خدمت در امامزاده عباس ساری آغاز شد
مازندران - طرح شمیم خدمت افق با هدف اشتغالزایی و کارآفرینی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری آغازبه‌کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم با بیان این که طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه شاخص مازندران آغاز به‌کار کرد، گفت: رویکرد این طرح اشتغالزایی و کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه است تا با بهره‌گیری از فضای موجود در بقاع متبرکه است.
 
وی افزود: اوقاف در زمینه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی حامی کارافرینان است و این آمادگی را داریم تا فضای موجود در بقاع متبرکه را تبدیل به کارگاه‌های تولیدی کنیم.
 
حجت الاسلام قربانی بر ضرورت بهره گیری از توانمندی های بومی به منظور تقویت تولید و اشتغال زایی در کشور تأکید کرد و گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید داخل، اجرای این گونه طرح ها می تواند در ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای جامعه به ویژه جوانان مؤثر باشد.
 
معاون فرهنگی اوقاف مازندران با بیان این که خوشبختانه ظرفیت های ارزشمندی در کشور وجود دارد که با بهره گیری مناسب از آنها می توان در جهت تقویت تولید و رشد اقتصادی گام برداشت، خاطرنشان کرد: مجموعه اوقاف از تلاش در جهت اشتغال زایی و کارآفرینی حمایت خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حمایت از تولید و توانمندی های داخلی رشد اقتصادی جامعه را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت کاهش مشکلات اجتماعی جامعه و همچنین ایجاد اشتغال پایدار بهره گرفته است.
 
حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساری نیز در این مراسم بر ضرو رت تقویت اشتغال در جامعه تأکید کرد و گفت: رفع بیکاری موجب کاهش معضلات و مشککلات اجتماعی خواهد شد.
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساری، حمایت از تولید داخل را بهترین راهکار برای کاهش مشکلات اقتصادی جامعه دانست و افزود: به طور حتم تقویت تولید داخل موجب افزایش فضای اشتغال در جامعه خواهد شد.
 
وی از راه اندازی بازارچه های فروش طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای صحیح این طرح می توان به رونق اقتصادی بخشی از جامعه امیدوار بود.
 
حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که بقاع متبرکه علاوه بر ظرفیت های معنوی و فرهنگی که دارند می توانند نقش مؤثری در تقویت تولید داخل و اشتغال زایی در جامعه داشته باشند، افزود: اماکن متبرکه ساری این ظرفیت را دارند تا به پایگاه تولید و اشتغال تبدیل شوند.
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با بیان این که همه بخش های جامعه باید برای تقویت و رشد اقتصادی جامعه تلاش کنند، ادامه داد: اجرای طرح های کارآفرینی می تواند در توانمند سازی بخش محروم جامعه بسیار اثرگذار باشد./950/
ارسال نظرات