۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۸۸۳۶۲
پیام رئیس جمهور به سید مقاومت:

اقتدار مقاومت معادله بازدارندگی جدیدی بر اسرائیل تحمیل کرد

اقتدار مقاومت معادله بازدارندگی جدیدی بر اسرائیل تحمیل کرد
ایت اللہ رئیسی با ارسال پیامی ضمن تقدیر از دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: اقتدار مقاومت که با رهبری شما به دست آمد، معادله بازدارندگی جدیدی بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت اللہ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمھور جمهوری اسلامی ایران، با ارسال پیامی ضمن تقدیر از دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: اقتدار مقاومت که با رهبری شما به دست آمد، معادله بازدارندگی جدیدی بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

در پیام آیت اللہ رئیسی به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان آمده است: حزب الله لبنان شجره طیبه ای است که به لطف رهبری شما، تلاش و جهاد جوانان مؤمن انقلابی و خون شهدای پاک مقاومت میوه داده است.

آیت اللہ رئیسی در پیام خود افزود: هر چه بیشتر پیش می رویم، برکات این درخت و دستاوردهای آن بیشتر جلوه گر می شود و می درخشد تا در نهایت این درخت امید به حق امت اسلامی باشد.

رئیس جمهور در این پیام خاطرنشان کرد اقتدار مقاومت اسلامی، خط مقدم جوانان انقلابی را به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کرده که خواب را از چشمانشان گرفته و حتی معادله بازدارندگی جدیدی بر این رژیم غاصب تحمیل کرده است.

وی تصریح کرد نقشی که مقاومت اسلامی در تحکیم آرامش و امنیت و مقابله با تروریسم بین المللی و تروریسم تکفیری ایفا کرده، این جریان مجاهد و انقلابی را به عنصری مؤثر در معادلات منطقه ای تبدیل کرده است.

آیت اللہ رئیسی خاطرنشان کرد: هیچ طرف سیاسی یا نظامی یا امنیتی در منطقه و هیچ قدرت بین المللی نمی تواند وجود حزب الله را نادیده بگیرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مقاومت اسلامی می تواند الگوی منحصر به فردی در کار سیاسی ارائه دهد که مطابق با اصول دینی و در راستای تحیم استقلال ملی باشد.

رئیس جمهوری افزود: با وجود همه دشمنی ها و کینه توزی ها علیه مقاومت اسلامی، جغرافیای این مقاومت دیگر محدود به لبنان و فلسطین نیست.

در ادامه پیام آیت اللہ رئیسی آمده است: مقاومت اسلامی امروز به مکتبی کامل که پرچم امنیت و ثبات در لبنان را بر افراشته و ندای آزادی فلسطین اشغالی را سر می دهد تبدیل شده و مقاومت امروز خواستار توسعه و صلحی مبتنی بر عدالت در سطح منطقه است./۹۸۸/ 

ارسال نظرات