۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۸۸۷۰۵
نماینده مجلس در گفت‌وگو با رسا:

سفرهای استانی رئیس جمهور نیاز کشور است

سفرهای استانی رئیس جمهور نیاز کشور است
نوش آبادی گفت: سفرهای رییس جمهور باید با تصمیم‌های به موقع، قوی و محکم همراه باشد تا مشکلات مردم برطرف گردد.

حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تصریح فرمودند، یکی از ویژگی‌های شخصیتی خوب آقای رئیسی چه در قوه قضائیه و چه در قوه مجریه و حتی در زمان‌های گذشته، مردمی بودن ایشان و حضورشان در بین مردم بود؛ امروز جامعه ما نیازمند مدیر مردمی است.

وی ضمن بیان اینکه این نوع سفرها خوب است اظهار داشت: ولی اینکه هرروز هم رئیس جمهور وقتی را تعیین کند تا در بین مردم برود و از این شهر به آن شهر سرکشی کند، موجب عقب ماندگی کارهای کشور می‌شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: البته که مردم بدشان نمی‌آید مسئول را از نزدیک ببینند و مستقیم با او سخن بگویند، ولی خب هیچ چیز نباید از حد خودش خارج شود؛ مردم مشتاق هستند که مسئولی مردمی را از نزدیک ببینند ولی نباید توقع بالا برود.

وی ادامه داد: البته این سفرها باید با تصمیم‌های به موقع، قوی و محکم همراه باشد که مشکلات مردم برطرف شود؛ این سفرها بسیار مثبت بوده و ان شاءالله تداوم داشته باشد؛ من به شخصه این سفرها را لازم می‌دانم و این گفت‌وگوها باعث می‌شود اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

نوش آبادی در پایان تصریح کرد: رهبری نیز تأکید کردند که نباید این ارتباط قطع شود و خب طبیعی است که رییس جمهور به دلیل مشکلات و مشغله‌های کاری و تعدد جلسات نمی‌تواند بیش از حد در بین مردم باشد و با مردم به صورت مستقیم صحبت کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
به کوری چشم یهودملعون و عوامل پلشت و خبیثش...
0
0