۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۹۴۲۲۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دشمن اصل اسلام را هدف گرفته است

دشمن اصل اسلام را هدف گرفته است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمنان اصل اسلام را نشانه رفته اند و برای آن سنی و شیعه هیچ تفاوتی نمی کند، زیرا مشکل آنان کل جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم جشن عمامه گذاری طلاب جوان که در دفتر امام جمعه شهرستان روانسر برگزار شد، اظهار داشت: علما و روحانیون باید ابعاد شخصیتی رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را برای هدایت بهتر جامعه بیان و واکاوی کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: یکی از افتخارات مسلمین این است که رسول بزرگی یعنی حضرت محمد(ص) را دارند و همین عامل زمینه سعادت دنیوی و اخروی همه مسلمین می باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: زبان ما در بیان یکایک صفات رسول اکرم(ص) قاصر است ولی با این وجود باید ابعاد و بزرگی این رسول خدا را برای همه بیان کنیم تا عظمت دین اسلام بیش از پیش برای جهانیان هویدا شود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قرآن کریم اخلاق نیکو و کریمانه رسول اکرم(ص) را مایه الگو بودن ایشان برای بشریت می داند بنابراین امروز همه ما باید با تاسی به سیره ایشان زندگی خویش را اعتلا  ببخشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر اصل بنیادین وحدت در جهان اسلام تاکید دارند زیرا وحدت عامل اصلی بیداری جهان اسلام است و از همین رو دشمنان نمی خواهد این مهم در بین مسلمین محقق شود.

این عالم کرمانشاهی تأکید کرد: دشمنان اصل اسلام را نشانه رفته اند و برای آن سنی و شیعه هیچ تفاوتی نمی کند، زیرا مشکل آنان کل جهان اسلام است، بنابراین باید برای در امان بودن از دشمنان خدا سبک اسلامی را پیشه راه خود سازیم.

آیت الله علما عنوان داشت: سبک زندگی هر مسلمانی باید روش اسلامی، قرآنی و سیره رسول اکرم(ص) باشد و تنها با این روش است که دشمنان از جهان اسلام هراس به دل خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: تنها راهی که امروز می توانیم مشکلات جامعه مان را برطرف کنیم، عقلانیت و بصیرت در حل معضلات  است که اسلام برای این مهم آموزه های بسیاری در دل خویش دارد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز ایران در منطقه و جهان به عنوان یک ابرقدرت شناخته می شود، علما و روحانیون باید با حفظ وحدت بیشتر بین برادران اهل سنت و اهل تشیع مشکلات بین مسلمین را برطرف کنند./1400/پ210/

ارسال نظرات