۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۹۷۶۷۹
با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه های علمیه خواهران افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه های علمیه خواهران افتتاح شد
نمایشگاه آثار و دستاوردهای پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت هفته پژوهش با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از نمایشگاه آثار و دستاوردهای پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در این مراسم با بیان اینکه اگر پژوهش را از مطالعات دینی حذف کنیم، مجموعه تلاش های علمی تبدیل به یک برکه ساکن و غیرمتحرک خواهد شد، گفت: تلاش می شود پژوهش در کنار و مکمل آموزش قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه خواهران آرام آرام در جشنواره علامه حلی گوی سبقت را از برادران ربوده اند، اظهار داشت: بی تردید حوزه علمیه خواهران در فاصله ای اندک به آن نقطه طلایی خود خواهد رسید.

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور حوزه های علمیه خواهران را مرکز استعدادیابی بانوان دانست و ابراز کرد: حوزه علمیه خواهران استعدادها و ظرفیت های بانوان را در شهرستان ها شناخته و از بالقوه بودن به فعلیت می رساند.

در ابتدای این مراسم خانم متولیان معاون پژوهش مرکز مدیریت خواهران با اشاره به عرصه های مختلف علمی و پژوهشی این نهاد اذعان کرد: بیش از 594 اثر در قالب کتاب، پایان نامه های سطح 3و4 به همت نشر هاجر و مدیران استان ها طراحی و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تمام استانداردهای علمی در آثار پژوهشی بانوان مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برنامه 5 ساله براساس شناخت آسیب ها و موانع رصد و در برنامه 1414 مرجعیت زن گنجانده شده است./پ202/

ارسال نظرات