۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۹۸۵۳۴
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی؛

از پژوهشگران برتر حوزوی تقدیر شد

از پژوهشگران برتر حوزوی تقدیر شد
مراسم تجلیل از برترین های پژوهشی حوزه امروز با تقدیر از اساتید برتر، معاونین پژوهشی فعال و طلاب پژوهشگر سطح یک حوزه برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از برترین های پژوهشی حوزه امروز با تقدیر از اساتید برتر، معاونین پژوهشی فعال و طلاب پژوهشگر سطح یک برگزار شد.

در این مراسم با حضور حجج اسلام والمسلمین ملکی قائم مقام حوزه های علمیه و مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از مدارس علمیه شهیدین، حقانی، علوی، فاز5 شهید صدوقی، رشد، معصومیه، آیت الله بهجت، شهرستانی نجف آباد تقدیر شد.

همچنین از در تقدیر از معاونین پژوهش برتر از سیدمحمد هادی حسینی از مدرسه علمیه شهیدین، حجت الاسلام حسین عابدینی از مدرسه علمیه علوی، حجت الاسلام محمدرضا آقازاهدی از مدرسه علمیه فاطمی، حجت الاسلام سیدمحمد حجازی از مدرسه علمیه عترت، حجت الاسلام محمد عباسی از مدرسه علمیه ولیعصر، حجت الاسلام سید امین موسوی مدرسه از علمیه امام رضا، حجت الاسلام رضا عسکری از فاز 5 شهید صدوقی، حجت الاسلام حسن رضا زاده از مدرسه علمیه رشد، حجت الاسلام روح الله جلالوند مدرسه علمیه امرالهی و حجت الاسلام موسی علیپور از مدرسه علمیه حقانی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در تقدیر از اساتید برتری که در امر پژوهش فعال بودند نیز تقدیر شد؛ حجج اسلام عبدالحمید مردانی، مهدی محققی فر، محمد باقری صدر، سعید بخشی، احمد آذربایجانی، سیدهادی تقوی، اکبر نجم و روح الله راسل اساتید تقدیر شده در این مراسم بودند.

در پایان نیز از طلاب پژوهشگر مدارس علمیه سطح یک نیز تجلیل شد؛ محمد مهدی دانش از مدرسه رشد، محمدعلی حیاتی از مدرسه جهانگیرخان، سبحان علوی تبار از مدرسه 14معصوم، علی صالحی از مدرسه امام حسن مجتبی، علیرضا خالوحاجی از مدرسه عترت، سید محمد مهدی یحیازاده از مدرسه حقانی، محمد موسی زاده از مدرسه علوی و سید ابراهیم موسوی از مدرسه علمیه معصومیه طلاب تقدیر شده این مراسم بودند.

این مراسم با تقدیر از آقایان ابوالفضل تشت زد از مدرسه علوی، محمد کریمیان از مدرسه علی ابن موسی الرضا و حسین ابراهیمی از مدرسه امام باقر به عنوان کتاب داران برتر پژوهشی، پایان یافت.

ارسال نظرات