۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۷۰۵۰۸۶
از سوی رهبر معظم انقلاب؛

مراسم بزرگداشت آیت الله علوی گرگانی برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله علوی گرگانی برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله علوی گرگانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله علوی گرگانی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی، جمعی از علما و شخصیت های حوزوی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم برگزار شد.

آیت‌الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران این مراسم با اشاره به 30 سال برگزاری درس خارج توسط حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: این نشان از اهمیت دادن ایشان به دروس حوزوی و تعلیم و تربیت است و نشان از همت بالای ایشان به علم و علم آموزی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: یکی از امتیازهای حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی این است که ایشان همه درس های خارجی که شرکت کرده بودند را می‌نوشتند و اهل قلم بودند.

آیت‌الله استادی بیان داشت: حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی معتقد بود که اعتقادات مردم را باید دائماً رشد داد و به همین خاطر نیز در طول عمر شریف خود، ارتباط با مردم را قطع نکرد و پیوسته با مردم در ارتباط بود.

ارسال نظرات