۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۰۷۳۰۲
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با رسا:

رژیم صهیونیستی دیگر توان کنترل جبهه مقاومت را ندارد

رژیم صهیونیستی دیگر توان کنترل جبهه مقاومت را ندارد
آیت الله رجبی گفت: مقامات اسرائیل غاصب امروز احساس امنیت نمی کنند و معنای عملیات استشهادی این است که اسرائیل دیگر نمی تواند جبهه مقاومت را کنترل کند.

آیت الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله نیروهای رژیم غاصب اسرائیل به نمازگزارن مسجدالاقصی گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شده است و در برابر جبهه مقاومت نمی تواند عرض اندام کند، بخصوص با مقاومتی که در سال های اخیر جبهه مقاومت از خود نشان داده است و شکست هایی که این رژیم متحمل شده است در سطح جهانی همه می دانند که این رژیم رفتنی است.

وی افزود: برای اینکه تاحدی به نیروها و مردمی که در این سرزمین اشغالی زندگی می کنند دلگرمی دهند چنین تحرکاتی صورت می گیرد، وقتی رژیمی که ادعا می کرد در برابر کشورهای اسلامی پیروز می شود امروز از یک جمع محدود در حال محاصره شکست می خورد، سپرهای آهنی آن ها نمی تواند مانع حرکت پهپادهای جبهه مقاومت شود و در درون سرزمین خود امنیت ندارد، شاهد متلاشی شدن رژیم خود از درون باید باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به عدم امنیت در اسرائیل اظهار کرد: ساکنین این سرزمین به دلیل عدم امنیت قصد بازگشت به سرزمین خود را دارند و این به معنای افول و فروپاشی از درون این رژیم است و این رژیم برای تاخیر این افول ناچار به تحرکات جدیدی است تا روحیه هراسان شده ها را برای مدت کوتاهی برگرداند.

آیت الله رجبی تحرکات و آدم کشی های اخیر را موجب از بین بردن هراس اسرائیلی ها ندانست و تصریح کرد: تحرکات اخیر دست و پازدن های مذبوحانه ای برای اعاده حیثیت جهانی شکست خورده و امید دادن به ساکنان صهیونیستی منطقه غصب شده فلسطین است، بنابراین صرفاً برای کسب حیثیت است هرچند می دانند دائمی نخواهد بود.

وی منشأ اصلی این تحرکات را شکست در برابر جبهه مقاومت و ایجاد هراس و حرکت به سوی فروپاشی از درون برشمرد و اظهار کرد: عملیات استشهادی موجب هراس ساکنان اشغالی است و رژیم اسرائیل را از درون خواهد پاشید.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به عدم امنیت در اسرائیل خاطرنشان کرد: مقامات و مسئولین رده بالای اسرائیل امروز احساس امنیت نمی کنند و معنای عملیات استشهادی این است که اسرائیل دیگر نمی تواند جبهه مقاومت را کنترل کند.

وی در پایان ابراز کرد: ساکنان مناطق اشغالی پشتوانه نظامی خود را از دست داده اند و از درون دچار هراس شده اند، لذا اگر این روند ادامه پیدا کند فروپاشی با سرعت بیشتر به وقوع خواهد پیوست.

ارسال نظرات