۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۱۴۶۶۰
حجت الاسلام مازنی خبر داد؛

شرکت بیش از ۳۵۰ مدرسه علمیه در سیزدهمین جشنواره علامه حلی

شرکت بیش از ۳۵۰ مدرسه علمیه در سیزدهمین جشنواره علامه حلی
حجت الاسلام مازنی گفت: در ۱۳ دوره جشنواره علامه حلی، آثار فراوانی به جشنواره ارسال شده است که نشان از استقبال خوب طلاب از این جشنواره دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد صالح مازنی دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی، در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره علامه حلی که در  سالن همایش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، به ارائه گزارشی از روند اجرایی جشنواره پرداخت و اظهار داشت: جشنواره علامه حلی در طول 13 دوره برگزاری، تعداد ۱۵۴ هزار و ۷۸۵ اثر از سوی طلاب علوم دینی و پژوهشگران حوزوی دریافت کرده‌ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ مدرسه علمیه اعم از برادران و خواهران از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده اند افزود: جشنواره علامه حلی با هدف تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه علمی و تقویت بنیان پژوهش طلاب علوم دینی برگزار می‌شود تا بتواند در موضوعات مختلف پژوهشگران مختلفی را تربیت کند.

دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی ابراز کرد: این جشنواره علامه از سال ۱۳۸۶آغاز به کار کرده است و دوره سیزدهم آن امروز با حضور شخصیت های برجسته علمی و حوزوی کشور به کار خود پایان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این ۱۳ دوره، آثار فراوانی به جشنواره ارسال شده است که نشان از استقبال خوب طلاب از این جشنواره دارد؛ چراکه جشنواره توانسته است جایگاه خوبی بین حوزویان و طلاب جوان پیدا کند.

حجت الاسلام مازنی در پایان بیان داشت: آنچه امروز توسط طلاب و فضلای جوان پژوهش و تولید می‌شود، بسیار بیشتر از آن چیزی است که به جشنواره ارسال می‌شود و امیدواریم با فاخرتر شدن آثار، شاهد رشد کمی آثار نیز باشیم.

ارسال نظرات