۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۱۵۶۲۸
آیت الله کعبی:

در مورد مسائل خوزستان روز قیامت همه مسؤولیم + صوت

در مورد مسائل خوزستان روز قیامت همه مسؤولیم + صوت
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: حداقل خوزستانی ها با وحدت و با هم دلی و با هم افزایی و با ارتباط اثر گذار هر کدام تلاش کنند، گوشه ای از مشکلات خوزستان را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله عباس کعبی شب گذشته در جمع خوزستانی های مقیم تهران در محفل قرآنی مشکات گفت: می خواهم بگویم این پارادوکس نفت و فقر در خوزستان روزی باید حل شود. مسئولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ باید با هم افزایی خوزستانی ها و استفاده از ظرفیت ملی روزی از روزها باید خوزستان را آباد کند. علی رغم اینکه ما این همه منابع انسانی داریم. هنوز هم می گویم: (ابر چالش مشکلاتِ زیرساختی خوزستان مدیریت است. بله، مدیریت! و مدیریت حل نشده است در خوزستان).

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: حداقل خوزستانی ها با وحدت و با هم دلی و با هم افزایی و با ارتباط اثر گذار هر کدام تلاش کنند، گوشه ای از مشکلات خوزستان را حل کنند و اگر نه روز قیامت همه مسئولیم. ما در محفل قرآن نشسته ایم. قرآن کریم می فرماید: (و قفوهم انهم مسئولون ما لکم لا تناصرون) روز قیامت تک تک ما باید بایستیم و حساب پس دهیم. به‌ ما خواهند گفت پس چرا امروز یار و یاور هم نیستید؟! علتش این است چون به دنیا به هم کمک نکردیم‌.

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات