۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۱۶۱۵۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشیم

باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشیم
لرستان- حجت الاسلام حیات الغیب گفت: گرامیداشت مناسبت ها در راستای تبعیت، تجدید میثاق و بیعت مداوم با منظومه الهی است و حضور مردم حرکت در مسیر انقلاب را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع اعضای این شورا، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر ولایت فقیه مطلقه حرکت کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: برگزاری مراسم مختلف و بزرگداشت ها در راستای تبعیت، تجدید میثاق و بیعت مداوم با منظومه الهی است.

وی عنوان کرد: در برگزاری مناسبت های مختلف میزان، تبلور و رشد و نمود و فرهنگ ولایت فقیه بوده و هدف پیاده سازی حداکثری منویات رهبر معظم انقلاب و امام راحل که رسالتی خطیر و تخلف ناپذیر است، بوده است.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: خدمات صادقانه و ارزشمند شورای هماهنگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه اعضای شورا که از زمان تاسیس تاکنون در مسیر ولایت حرکت کرده اند افتخار است.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه، گسترده، مستمر و به موقع مردم در خلق حماسه ها و صحنه های انقلاب موجب تداوم، رشد و تعالی و ماندگاری نظام بوده و حرکت در مسیر انقلاب موجب رضایت و مهر تأیید مقام معظم رهبری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت تعامل همه دستگاه ها با یکدیگر بویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: در برگزاری مناسبت ها باید افزایش نقاط ضعف و قوت برنامه ها، نوع حضور مردم، خلاقیت و نوآوری در همه عرصه ها و برگزاری مراسم مختل بررسی شود.

وی تصریح کرد: ارزیابی سخنرانان، وجود تنوع در کار، بهره مندی از ظرفیت راویان انقلاب، استفاده از رزمندگان و جانبازان و اساتید حوزه و دانشگاه در جهت بیان جریان های انقلاب، توجه به شیوه های تبلیغی و بهره مندی از فکر و هنر هم استانی ها متناسب با تفکر مردم از ضروریات است.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کوچک نمایی پیشرفت ها، سیاه نمایی و بزرگ نمایی ضعف ها و آسیب ها است، تأکید کرد: باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات