۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۲۳۰۰۳

فریاد مرگ بر آمریکا در لرستان طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در لرستان طنین انداز شد
راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، با خروش جوانان و نوجوانان لرستانی در کنار عموم مردم در سراسر استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در در لرستان، صبح امروز ملت غیور و شهیدپرور استان لرستان همزمان با سراسر کشور باری دیگر به صحنه آمدند و با شرکت در راهپیمایی 13 آبان  و  سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود از استکبار را اعلام کردند.

امروز دانش آموزان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و آمده اند و با حضور خود توطئه های شوم جنایتکاران کودک کش، اقدام تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

ملت غیور، انقلاب، مؤمن و شهید پرور خرم آباد با سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی با موضوع استکبارستیزی به صحنه آمدند جلوی اغتشاشاگران بایستند و همچون همیشه حضورشان مشت محکمی بر دهان استکبار باشد.

حضور امروز دانش آموزان و دانشجویان در کنار دیگر مردم  باری دیگر یک حرکت ملی و حماسی خلق کرد که یادآور حماسه آفرینی بزرگ مردانی است که با خون خود، درخت انقلاب را آبیاری کردند.

۱۳ آبان، نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است و با این حضور گسترده و چشمگیر ملت غیور ایران اسلامی توطئه های دشمن بی اثر است.

امروز دهه هشتادی ها به میدان آمدند، آمده اند تا بگویند پای اسلام و انقلاب ایستاده اند، و در راه تحقق آرمان های امام، شهدا و رهبری گام بر می دارند، نوجوانانی که تربیت شده مکتب انقلاب هستند در راه انقلاب قدم بر می دارند و این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار و ایستادگی در برابر اغتشاشات است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات