۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۲۷۰۵۲
رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور
سردار شمشیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور شد گفت: اسلام تفکری است که بواسطه انقلاب اسلامی ایران در تمام کشورها حتی کشورهای غیر اسلامی الگو شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی شمشیری رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شب گذشته در حسینیه ثارالله خمینی شهر گفت: اسلام تفکری است که بواسطه انقلاب اسلامی ایران در تمام کشورها حتی کشورهای غیر اسلامی الگو شده است.

رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت یک افتخار است و دلهای پاک و ازاده به دلیل اخلاص شهدا به سمت آنها تمایل پیدا می کند.

وی با اشاره به وجود مکاتب و مذاهب مختلف در جهان، عنوان کرد: رسول اکرم نمونه یک انسان کامل است که همه باید از این شخصیت تأسی بگیرند. در اکثر این مکاتب به دلیل پراکندگی نمی توانند یک شخصیت به جامعه بشریت معرفی نمایند و در مکاتب الهی این ظرفیت وجود دارد و تجسم تمام رفتار یک انسان در مکاتب الهی وجود دارد.

سردار شمشیری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک الگوی تربیت یافته امام (ره)است که در تمام کشورهای منطقه از این شخصیت به عنوان یک اسوه مطرح است، تصریح کرد: شجاعت، ایمان، قدرت و رأفت از صفات بارز سردار سلیمانی بود.

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن وقتی به این نتیجه رسید که نمی تواند با طراحی های مختلف، به کشور ایران دست درازی کند، جنگ ۸ ساله را بر ایران تحمیل کردند که از آن جنگ هم سربلند بیرون آمدیم.

سردار شمشیری به جنگ ۳۳ روزه لبنان و حمایت‌های همه جانبه صهیونیزم اشاره کرد و گفت: در طرف مقابل حزب الله لبنان بود که سردار سلیمانی با کمک سید حسن نصرالله توانست با درایت و سیاست جبهه مقاومت را به پیروزی برساند.

رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه اظهار کرد: امام خمینی (ره)در منشور روحانیت که در ۱۳ اسفند سال ۶۷ به چاپ رسید فرموده است ۸ سال جنگ تحمیلی به جهانیان نشان داد که بدون اتکا به ابرقدرتها نشان می دهد بدون وجود آنها سالیان سال باقدرت زندگی کرد.

وی ادامه داد: در دوره رژیم منحوس پهلوی در جنگ اعراب و اسرائیل، آمریکا به ایران دستور می دهد که برای سوختگیری به لبنان رفته و آن را برای نابودی مسلمانان آماده به کار کند، اما با آمدن امام خمینی(ره) بساط زورگویی برچیده شد.

سردار شمشیری خاطرنشان کرد: سالها قبل از پیروزی انقلاب امام خمینی(ره) از وجود غده سرطانی اسرائیل خبرداد و امروز سید حسن نصرالله به عنوان محبوب ترین شخصیت جهان عرب شناخته شده است و این کارهای بزرگی است که در منطقه انجام گرفته و قدرت امروزه نظام حاصل مقاومت در برابر ظالمان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور به شمار می آید، تصریح کرد: اسلام تفکری است که بواسطه انقلاب اسلامی در اکثر کشورها حتی کشورهایی که مسلمان نیستند الگو شده است. حاج قاسم سلیمانی خودباوری را در کشورهای اسلامی تقویت کردو تمام کشورهای اسلامی رازیر پرچم جمهوری اسلامی جمع کرد.

رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: حکومتی که بر محوریت خدا نباشد و رهبر آن طاغوت باشد قطعا باشکست مواجه خواهد شد. سردار سلیمانی دست آوردهای بسیاری برای نظام و جامعه اسلامی به جای گذاشت و با رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار رشید اسلام تحت ولایت رهبر انقلاب شاهد ضعیف شدن دشمنان نظام مقدس اسلامی هستیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات