۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۲۷۲۵۰
در کلام امام راحل؛

شخصیتی بی مانند در انقلاب اسلامی

شخصیتی بی مانند در انقلاب اسلامی
اواخر سال ۶۷ و ابتدای ۶۸ بود که در دل دلبستگان به این نظام الهی دلهره‌ای نقش بست که به راستی پس از امام چه کسی ادامه دهنده راه او خواهد بود و سکان این کشتی نجات را به دست می‌گیرد؟ اما پاسخ نزد خود امام راحل بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، انقلاب اسلامی در طول این سالیان همواره در معرض آماج تهاجم ها و حملات قرار داشته است و مانند امیرالمؤمنین علیه السلام مقتدر اما مظلوم در مقابل مستکبرین عالم ایستادگی کرده و ندای مظلومان عالم گشته است.

آنگاه که سخنی از انقلاب اسلامی به میان می آوریم ناگزیر از یاد امامین انقلاب هستیم چرا که حقیقت ولایت ذاتی این انقلاب است و این انقلاب همواره به رهنمود و هدایت ولایت فقیه مسیر خود را طی کرده است. از اواخر سال ۶۷ بود که در دل دلبستگان به این نظام الهی دلهره ای نقش بست که به راستی پس از امام چه کسی ادامه دهنده راه او خواهد بود و سکان این کشتی نجات را به دست می‌گیرد؟ اما پاسخ نزد خود امام بود.

امام خمینی (رحمة الله علیه):
اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بنای قلبی‌اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی‌کنید. ایشان را من سالهای طولانی می‌شناسم، و در آن زمانی که اوّل نهضت بود ایشان وارد بود و به اطراف برای رساندن پیامها تشریف می‌بردند، و بعد از این هم که این انقلاب به اوج خودش رسید، ایشان حاضر واقعه بود همه جا، تا آخر و حالا هم هست. یک نعمت خدا به ما، این است که داده.(10 بهمن 1361).

 

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات