۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۲۹۴۴۲
فجر ۴۴؛

تمجید اساتید و مسئولان حوزه از حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تمجید اساتید و مسئولان حوزه از حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
علما و روحانیون در مصاحبه با خبرنگاران رسا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن از حضور دشمن شکن ملت ایران تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، علما، روحانیون و مسؤولین استانی قم در راهپیمایی 22 بهمن این شهر شرکت کردند.

در حاشیه این جشن ملی خبرنگاران خبرگزاری رسا با برخی از روحانیون، علما و مسؤولان حاضر به گفت‌وگو پرداختند.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه به خبرنگار رسا گفت: فرارسیدن سالگرد چهل و چهارم انقلاب اسلامی را به امت اسلام، مقام معظم رهبری و همه عاشقان و شیفتگان انقلاب اسلامی تبریک می گویم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به درستی انفجار نور بود و چراغ عالمگیری را روشن کرد که این ملت بزرگ همگام با امام خمینی زمینه ساز تمدن اسلامی و ظهور حضرت یار بودند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در پایان خاطرنشان کرد: مردم راه زمینه سازی ظهور حضرت را تمرین می کنند تا به این جایگاه برسند؛ امید است خداوند به این ملت بزرگ دلسوخته و مقاوم که از هیچ چیز در راه انقلاب اسلامی دریغ نکردند، برکت فراوان عطا کند.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه گفت: روز بیست و دوم بهمن عید بزرگ و یوم الله اکبر است که ملت مسلمان ایران در آن پیروز شدند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند.

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم پشتیبانی مردم از انقلاب، نظام و رهبری ادامه پیدا کند و این انقلاب را به دست وجود مقدس ولیعصر بسپارند.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌ الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می شود که مردم عزیز ما آگاه تر، هوشیارتر و قوی تر از هر زمان دیگری به میدان آمدند.

وی اظهار داشت: دشمن در ماه های اخیر همه امکانات خود را به میدان آورد تا انقلاب اسلامی را به گمان باطل خود زمینگیر کند اما هشیاری ملت و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و پایبدی مردم توطئه سهمگین دشمن را خنثی کرد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مردم ما از این گردنه به خوبی و موفقیت عبور کرد و تا زمانی که ملت ما در راه انقلاب اسلامی و راه خدا ثابت قدم هستند یقینا نصرت خداوند نیز شامل حال آن ها است و دشمنان مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌ الاسلام ستوده مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم همچنین اظهار داشت: راهپیمایی سال جاری به بهترین شکل توسط مردم شکل گرفت و این حضور نیز پرمعنا است و به آمریکا و همه دشمنان می گوید محاسبات دشمنان این مملکت کاملا غلط و باطل است.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب قم تصریح کرد: به لطف خداوند در فجر شکوهمند انقلاب اسلامی مانند سال های پیش، مردم غیور و انقلابی ما نشان دادند که همه فتنه های دشمن را خنثی کردند.

این مردم گرانقدر همیشه پای کار نظام و انقلاب اسلامی بودند و همان ملتی هستند که زمینه ظهور حضرت ولیعصر را فراهم می کنند. این راهپیمایی نیز دشمن شکن و به یادماندنی شد و امیدواریم مقدمه ساز ظهور حضرت حجت باشیم.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سید محمدتقی شاهچراغی گفت: روز 22 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی روزی به یاد ماندنی است و هر چقدر به عمر انقلاب افزوده می شود این مراسم با حضور پرشور تر مردم برگزار می شود.

وی افزود: دشمنان برای جوانان ما برنامه ریزی کرده بودند و در حال برنامه ریزی هستند اما مردم ما که مثل اصحاب سید الشهدا هستند تا آخرین لحهظه پای کار انقلاب خود هستند، این حضور مردم مسؤولیت مدیران و مسؤولین کشور را سنگین تر می کند که امیدواریم بتوانند با یاری خداوند به این مردم خدمت کنند؛ از خداوند می خواهیم مقصد انقلاب اسلامی که ظهور امام زمان هست را نزدیک کند.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) اظهار داشت: امروز روز ۴۴ سال مقاومت، مجاهدت، ایستادگی و ۴۴ سال مقاومت و ثبات قدم در راه حق است.

وی در ادامه افزود: هرسال که می گذرد این انقلاب و ارزش‌های آن بیشتر از پیش، جلوه گر و نمایان می شود؛ انقلابی که در مقابل تمامی زیاده خواهی ها، سلطه‌گری ها، تجاوزگری ها و ظلم های جهان ایستاده و سرمنشاء سعادت بشر در دنیا و آخرت شده است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) بیان داشت: صهیونیست‌ها، جهانخواران و نظام سلطه قطعاً این حماسه ها را برنخواهد تابید و با تمام قوا سعی خواهد کرد تا موجودیت این نظام را زیر سوال ببرد؛ اما با ۴۴ سال ایستادگی و مقاومت مردم ایران مواجه شده و در آینده نیز روبه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هر ساله بیش از سال‌های قبل، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت داشته و امسال نیز به دلیل این که دشمنان انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی را برای به زانو درآوردن و بر علیه نظام اسلامی ایجاد کرده‌ اند به شکست منجر شد.

تمجید علما و روحانیون از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: هر چه فکر می کنم در خصوص این شور مردمی مبتنی بر بصیرت و شعور چه بگویم واقعا عاجز هستم؛ با این همه فتنه ها و دشمنی ها این ملت از درکی برخوردار شده است و این ملت بصیر الگو و عامل بیداری آینده جهان است.

وی ادامه داد: ریشه تحولات آینده در بیداری است که ملت ایران خلق کرده زیرا این ملت ملت مقاومت بوده و جبهه مقاومت نیز روز به روز در حال پیشروی است.

این استاد درس خارج ابراز داشت: بله متأسفانه مشکلاتی مانند مشکل معیشتی داریم که در پی واکنش دشمنان به کنشگری ملت ایران به وجود آمده است؛ وقتی ملت ایران نقش بیداری اذهان جهانی علیه بی عدالتی را دارد طبیعی است که دشمن با قدرت خود توطئه می کند اما آن همه پیروزی در مقابل مشکلاتی که وجود دارد غیر قابل مقایسه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم پرچم این نظام که بر خون بنا نهاده شده با دست رهبر حکیم انقلاب به دست صاحب الامر برساند.

ارسال نظرات