۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۲۹۵۱۲
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد، روزبه‌روز بر پیوستگی مردم به انقلاب افزوده می‌شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد، روزبه‌روز بر پیوستگی مردم به انقلاب افزوده می‌شود
نماینده خبرگان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید نگاه خود نسبت به مردم و انقلاب اسلامی را تغییر دهند؛ چراکه دشمنی با انقلاب اسلامی، آب در هاون کوبیدن است.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و اعجاب انگیز مردم ایران اسلامی و شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم ایران اسلامی نه تنها از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا جدا نشده اند؛ بلکه روز به روز بر پیوستگی انقلاب افزوده شده است.

وی در ادامه افزود: نه تنها نسل اول و دوم انقلاب اسلامی؛ بلکه نسل سوم و چهارم انقلاب نیز پرشورتر و بااهمیت تر نسبت به انقلاب اسلامی خود، پای کار ایستاده و در صحنه ها حضور پیدا کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) باید نگاه و رویه خود نسبت به مردم و انقلاب اسلامی را تغییر دهند و اگر هر روز با یک توطئه در صدد جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی باشند، آب در هاون کوبیده اند و دشمنان چاره ای جز این که تسلیم شده و همراهی کنند و دست از سر انقلاب اسلامی و مردم ایران بردارند، نخواهند داشت.

وی در ادامه افزود: ملت ایران اسلامی در طول 44 سال گذشته ثابت کرده‌اند که آمریکا و کشورهای اروپایی و جیره خواران و مزدوران آنان به اهداف خود نخواهند رسید و مردم ایران از نظام و انقلاب اسلامی خود دست بر نخواهند برداشت و این امر مهمترین پیامی بود که مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا مخابره کردند.

آیت الله حیدری ابراز کرد: باید متصدیان امور کشور، مسئولان، مجریان دولت، مجلس و قوه قضاییه به همان گونه که ملت ایران حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و به شکرانه نعمت های الهی پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند، آنان نیز به شکرانه این نعمت بزرگ الهی که همان حضور مردم در صحنه است، به صورت مضاعف پای کار باشند.

وی در ادامه افزود: حضور مردم انقلابی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانگر اینکه ما از مجریان و دست‌اندرکاران راضی هستیم نیست؛ بلکه این مردم تنها به خاطر امام و رهبری و آرمان های شهدا بود که با آنان تجدید پیمان کردند و نباید مسئولان این را بر این حمل کنند که مردم از روند اجرایی امور کشور راضی و خوشحال هستند تا به همین تلاش ها و خدمت ها بسنده کنند.

آیت الله حیدری در پایان اظهار داشت: باید مسئولان کشور علاوه بر تلاش برای کسب رضایت خداوند، سعی وافری برای جلب رضایت مردم و خشنودی آنان از خود داشته باشند و شکر نعمت حضور مردم در صحنه ها را به جا آورند.

ارسال نظرات