۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۲۹۶۴۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا و رژیم صهیونیستی پیشرفت ملت ایران را نمی خواهند

آمریکا و رژیم صهیونیستی پیشرفت ملت ایران را نمی خواهند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جامعه‌ای که مسلح به سلاح علم باشد زیر بار ظلم نمی‌رود و ظالمان نمی‌توانند بر چنین جامعه‌ای مسلط شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مدرسه ابتدایی پسرانه خجسته کیا، گفت: جامعه‌ای که جاهل باشد پیاده است، اما جامعه‌ای که مسلح به سلاح علم باشد سواره است.

وی افزود: جامعه‌ای که مسلح به سلاح علم باشد زیر بار ظلم نمی‌رود و ظالمان نمی‌توانند بر چنین جامعه‌ای مسلط شوند و علم او را نمی‌توانند بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه جامعه‌ای که مسلح به سلاح علم است چنین جامعه‌ای حاکم و مسلط است، اظهار داشت: در رقابت بین جاهل و عالم همیشه جاهل بازنده است، چرا که عالم سواره است و جاهل پیاده است و جاهل توان و قدرت رویایی و مقابله با عالم را ندارد.

وی در ادامه به صفات رحمانیه و رحیمیه خداوند اشاره کرد و افزود: خداوند مهربان است و این مهربانی از یک سو شامل همه انسان‌های صالح و ظالم می‌شود و از سوی دیگر این مهربانی ویژه انسان‌های صالح خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: مهربانی رحمانیه خدا شامل همه انسان‌های صالح و ظالم می‌شود و مانند هوا است که همه آن را تنفس می‌کنند و مهربانی خدا شامل همه می‌شود، اما مهربانی رحیمیه خداوند ویژه بندگان خاص او است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم دشمن شناسی دانش آموزان تأکید کرد و با اشاره به اینکه دشمن و شیطان انسان‌ها دو نوع هستند، گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی پیشرفت ملت ایران را نمی خواهند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات