۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۳۱۲۱۸
استاندار لرستان:

پایه و اساس جمهوری اسلامی با ایثار و شهادت آمیخته شده است

پایه و اساس جمهوری اسلامی با ایثار و شهادت آمیخته شده است
زیویار با بیان اینکه پایه و اساس جمهوری اسلامی با ایثار و شهادت آمیخته شده است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، ظهر امروز در یادواره ۱۱۱ شهید بخش بیرانوند که در ورزشگاه شهید کرمجان کرمی نیا بیرانشهر برگزار شد، گفت: شهید قلب تپنده تاریخ است.

استاندار لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از موضوعات اساسی در جمهوری اسلامی ایران است، افزود: شناسنامه و شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایثار و شهادت همراه بوده و بسیاری از مناسبت های ثبت شده در تقویم با شهادت عجین شده است.

وی عنوان کرد: شهدا برای حفظ نوامیس و ارزش های الهی جان خود را تقدیم کردند و ادای دین به خانواده شهدا کمترین اقدام است.

زیویار با بیان اینکه پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی ادوار با ایثار و شهادت آمیخته شده است، خاطرنشان کرد: نظام با خون شهدا قوام یافته است و این راه و مسیر انقلاب ادامه دارد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: این مهم خنثی کننده توطئه های مختلف دشمن در عرصه های مختلف است.

استاندار لرستان در ادامه اظهار کرد: عنایت الهی شامل حال افرادی است که شناسنامه جمهوری اسلامی را با ترویج فرهنگ شهادت به دنیا معرفی می کنند.

گفتنی است، در این آیین از کتاب آشناهای غریب یادنامه و زندگی نامه شهدای بخش بیرانوند به قلم میثم بیرانوند رونمایی شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات